Laat je(/een) Grand Seiko zien II

18 likes

Net gepost in ‘Diver Donderdag’ maar hoort hier ook denk ik :wink:

16 likes

Net binnen…

27 likes

Mooi! Via Uhrforum denk ik? Die was goed geprijsd, mooi horloge en een goede deal dan :+1:

1 like

Van harte met deze topper!!

Algemene vraag , wat zou beetje leuke GS modellen voor rond de 2500-3000€?

Wil het toch gaan proberen maar ben totaal niet bekend met de verschillende modellen of de wat makkelijkere instappers van GS.

1 like

Begin eens op Chrono24 te kijken op GS met het instellen van je prijs range. Dan zie je vanzelf wat voorbij komt en wat je aanspreekt

1 like

SBGV225
9F quartz.
40mm
Zwart blauw of creme plaat.
2500’list

Een plaatje!

13 likes

Indeed! :ok_hand:

2 likes

Is quartz ook een optie?

7 likes

Jazeker!

Hij heeft al een paar keer aangegeven dat hij daar gevoelsmatig moeite mee heeft, wat dat ook moge betekenen. Naar mij idee is deze jongen wat richtingloos aan het zoeken.
Maar ik gun hem zijn zoektocht natuurlijk van harte :slight_smile:

1 like

Naja valt wel mee hoor.

Heb gisteren even het hartje gelucht met een wat langere post. Kreeg wat goed advies, en besluit dat maar eens op te gaan volgen :grin:

1 like

Het is zeker de moeite waard om te proberen en nergens mee te vergelijken.

2 likes

Ik zat gisteren dus naar Bark & Jack te kijken op YT over zijn SBGN001 en het is inderdaad niet zomaar quartz.

Die seconds hand tikt echt heel smooth.

1 like

Dan hier mijn goed bedoelde advies. Je hebt een mooie Rolex OP van 34 mm toch?
Haal die uit de verkoop en koop er een mooie GS Quartz bij van 37 mm. Dat lijkt mij gelet op de omvang van je polsen de ideale maat. Aangezien je Rolex een blauwe dial heeft zou ik de 37mm GS in een lichte kleur pakken.
Mocht je blijven twijfelen over een Quartz, kijk dan ook eens naar een 37mm SBGR. Prima te krijgen 2e hands binnen je budget.

4 likes

Deze is 40mm maar draag niet heel groot. Die zou mogen gaan aangezien ik nog een quartz onderweg heb en wellicht is drie een tikkie veel.

9 likes

De GS zou ook naast de OP komen.

Orienteer mij ook op een leuk 2e hands exemplaar om de afschrijving een beetje in te perken :joy:

1 like

@daffie. :point_up_2:

1 like