Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Dan zou ik maar eens nadenken over bovenstaand aanbod van die groene. Ik heb hem zelf gehad en hij is echt top.
Maar hij zal voor je polsen naar mijn idee te groot zijn.

:+1: Mooiā€¦maar mij tĆ© sportief voor een GS (ik zie ze graag liever klassiek).

3 likes

Terwijl het denk ik (vind ik) de meest dressy gmt is.

Niet dat dat iets af doet aan jouw mening. :wink:

3 likes

Grappig idd hoe verschillend dat kan zijnā€¦:slightly_smiling_face:

1 like

Topper dit. En heerlijke dial. Slaat uw slag.

1 like

Ook niet verkeerd! :stuck_out_tongue:

18 likes

Die draagt nog wat groter dus geniet vooral van de plaatjes. :rofl:

Is ie nog steeds wel sportief in vergelijking met hetgeen je voorkeur heeft.

1 like

Dat is een filmpje van mij toch? Helemaal vergeten dat ik dat ooit gemaakt hadā€¦

1 like

Toevallig ook suggesties voor een nato die bij deze past? Ga het toch maar eens proberen.

Dat wist ik niet. Extra leuk dus :+1:

Dat is mijn sbgv247 op slomo opgenomen op mijn iphone. Ik heb hem nu sinds een week weer op dezelfde zwarte leren band:

16 likes

Echt een gaaf ding :ok_hand:

Sportief modelletje hoor, nice!

Lekker in het ziekenhuis afwachten of zoonlief zā€™n hand weer gebroken heeft na de nieuwste slimme actie. Gelukkig nog wel wat zon gevonden vandaag.

15 likes

Sterkte! Hoop dat het mee valt. En zal niet vragen naar

1 like

Sterkte.

1 like

Ik zou juist de instap voorbij gaan. In mijn ogen is dat qua stijl volkomen gelijk aan jouw OP.

Jup, been there.
Pak dan 'n Quartz GMT met een mooie plaat waar wat meer gebeurt. Verveelt het ook niet zo snel. :+1:

@El_penumbra showt 2 perfecte voorbeelden.

2 likes

Die Quartz gmt is ook echt heel gaaf! Vooral de SBGN003 met de oranje accenten. Nog niet echt goed kunnen passen want in de boutique in Amsterdam was het nou niet echt je van hetā€¦

de sbgn lijkt mij ook best wel een leuke banden swapper!

1 like

Banden swappen is overrated.

1 like