Laat je(/een) Grand Seiko zien II

De sbgn009 :wink:

7 likes

Sterkte!!

1 like

Veel sterkte

1 like

Dank, ik zal de bemoedigende woorden doorgeven. Hij is er vooral blij mee dat hij met twee weken kerstvakantie helemaal niks kan! :joy::see_no_evil:

Hij krijgt met de kerst een Seiko mini turtle, hopelijk lukt 't hem die met rechts wel vast te maken tzt! :+1:

15 likes

15 likes

Nieuw filmpje, mooi vergelijk en ik denk vooral heel eerlijk:

6 likes

Hij heeft toch ook altijd de mooiste beelden van de horloges.

1 like

Deze namiddag ga ik een kijkje nemen bij de Seiko Boutique in Londen.
Lijken me heel wat op voorraad te hebben, ben niet op zoek naar een specifiek model en ben benieuwd of ik een klik vind. Ben vooral geinteresseerd in een sportieve dresser liefst op staal.
Tips naar welke referenties ik zeker moet proberen zijn welkom!

2 likes

GS SBGH 205

12 likes

Voor mensen die twijfelen over de aankoop van de Godzilla, wacht niet te lang, zal niet te lang leverbaar zijn vrees ik.
Hier iemand die na 3 AD’s te bezoeken nog eentje heeft kunnen kopen in Osaka.
Ik post het even hier omdat het horloge echt wel mooi in beeld komt.

5 likes

19 likes

Soms moet je even durven met GS… Ik vindt er eigenlijk van alles van, maar het kan ontegenzeggelijk slechter. :wink:

Sterker nog… Ik vindt het helemaal niet onaardig. :wink:

Edit:

17 likes

SBGA375, the ‘one watch’ GS.

16 likes

Het rechte einde van de band is het enige minpuntje. Het is jammer dat het bijna onmogelijk is om zo’n milanaise mooi te laten aansluiten aan de kast (dan moet het bijna een geïntegreerde kast/band zijn).

1 like

Ja klopt.

Het mooiste zou een curved endlink zijn.

Het scheelt dat dit geen cheap-ass milanaise is waardoor het irl minder opvalt dan op de foto’s.

1 like

Overigens nog meer respect voor het vakmanschap van de Japanners voor wat betreft het titanium.

Slechts een miniem tintje lichter (qua kleur) dan RVS. Valt denk ik niet op als ik het niet gezegd had. :wink:

1 like

Mooie lichtval op de plaat & kast!

1 like

Een van de mooiste horloges ooit. Heb ik vast al we eens gezegd,…, maar zo lang als gasten als jij foto’s blijven plaatsen blijf ik vast reageren :wink:

2 likes

Dat is best een aardige mesh band. Heb je hem online gekocht? Ik heb er een paar maar die zijn allemaal niet GS waardig.

2 likes

Ik was ook aangenaam verrast, want op zich is het slechts een geleend probeersel van een vriend van mij.

Maar deze band voelt echt meer dan premium. Ik heb er toch best wat gehad, maar dit is ontegenzeggelijk een van de betere. En zeker op foto’s niet te vatten.

Inderdaad zijn de meeste banden zeker niet GS waardig… Dus dat ik het al probeer zegt wat over de band. :sunglasses:

Dus eh… dit…:

Wel de categorie: hoe kunnen ze het maken voor het geld. “Silky smooth”, zoals het heet.

Weet overigens niet wat de band los kost.

Het is in ieder geval een idee om aan het leer te ontkomen tijdens warme zomermaanden.

Om het af te maken, de band hoort hier bij:

4 likes