Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Dank voor het delen! Mooi vergelijk met schitterende plaatjes!

1 like

Van dat muziekje ga je wel naar buiten kijken of Godzilla er al aan komtā€¦

1 like

LOLOL , ik had ook dat gevoel, is het mss van een Godzilla film? Maar dikke LOL

Met mijn nieuwe bergeon 7825 de stalen band van mijn sbga001 gehaald, en er een 20mm zwart leren bandje op gezet. Ik weet het nog niet. Staal is beter denk ik. Maar dit is iets bescheidener. Wat een k klusje trouwens nog, ik haat dat bandenwisselen echt zo.

8 likes

Staal vind ik mooier denk ik.
Misschien is een bruine (dikke) croco mooier?

Die wil ik ook.

Ik houd niet zo van die dikke banden. Maar een dunne alligator zoals ik op mijn vintage heb zou misschien kunnen, al torent de kast wel hoog boven de band uit. Maar de band zou iets meer aanwezig mogen zijn inderdaad. Staal is beter denk ikā€¦

1 like

GeSp :sunglasses:

6 likes

Ik heb je post geliked omdat ik het volmondig met je eens ben, ik haat bandjes wisselen ook heel erg. Altijd die angst voor krasjes (die niemand ziet maar dat je weet dat ze er zijn).
En ja, staal origineel is mooier, speling kast/band is veel te groot.

1 like

Een van deze 3:

i

Of toch dezeā€¦?

12 likes

Lastig, maar ik zou denk ik voor de champagne gaan. De extra gelaagdheid in de band en de lichtspeling van de champagne wijzerplaat en de vlakken op de kast, maken hem voor mij het aantrekkelijkst.

2 likes

Heb je meerdere horloges? Dan is ook nog de vraag wat er het beste bij past.

2 likes

Ik zou persoonlijk de groene pakken.
Ik vind de rechter blauwe & de champagne persoonlijk echt te saai.

1 like

Ja heb meerdere horloges, voornamelijk sport modellen van de welgekende merken. Dus dit wordt zeker niet mijn enige horloge.

Deze mogen passen en is echt ongelooflijk mooi. Vrees dat ik echter nog niet klaar ben om dat bedrag aan een GS te geven :grimacing:

1 like

Dat zit echt tussen je oren natuurlijk. Als je gewoon kijkt naar wat je krijgt is de prijs heel concurrerend.

1 like

Klopt, die dial en algemene afwerking is echt bijna unrealā€¦
Ik weet dat het een beladen vraag is, maar hoe zit het met de waardevastheid van GS?

1 like

Daar kan ik niks meeā€¦ er zijn heel veel ā€˜welgekende merkenā€™ en die hebben ook nog heel veel opties.

Heb je even een pb gestuurd.

1 like

Gezien en eenvoudig te adviseren. :slight_smile:

jij zoekt een horloge met een zilveren plaatā€¦

2 likes