Laat je (/een) Grand Seiko zien

Zal wel een soort ‘afscheidscadeautje’ zijn na een poos te hebben genoten van het forum. (Laten we het hopen). Wat een stakker.

2 likes

Misschien was het - niet begrepen - humor?

Of denk ik dan te positief?

Ach ja, wellicht komt het nu verkeerd over, aangezien ik ‘makkelijk’ praten heb. Echter uiteindelijk zijn het allemaal maar spullen. Leuk als je er van mag genieten of gehad kan hebben, maar meer ook niet.
Daarbij heb ik net zoveel plezier van andere horloges in mijn verzameling die nog geen €100,- kosten. Weliswaar op een andere manier.

6 likes

Ik vrees het, maar het siert je. :grinning:

2 likes

Absoluut niet , ik geniet van de mooie foto’s en het is je van harte gegund!
Maar een beetje jaloers zijn op een horloge als dit lijkt me normaal :slight_smile:

3 likes

Ik denk oprecht dan eenieder jou je prachtige collectie gunt. Ik ben blij dat je ons mee laat genieten, zowel van de dure als de goedkopere exemplaren. Nooit de indruk dat je dik wilt doen. Veel meer dat je een echte liefhebber bent met de middelen om zich soms een uitspatting te permitteren.

6 likes

@bidle ik sta helemaal achter de woorden van Tom.

We zien hier genoeg mensen met een Rolex/Panerai e.d. die een beetje neer kijken op de goedkopere horloges.

Daarom vind ik het zelf geweldig om te zien dat jij met zo’n onwijze collectie altijd enthousiast bij iedereen reageert​.

En als een echte liefhebber zich dan zo’n Patek kan veroorloven…geweldig. Als het geld in de knip zit heb je er ook niet veel aan.

Het is je van harte gegund!

10 likes

Exact dit :thumbsup:

Meegenieten van een zeer bijzondere collectie van een down-to-earth persoon die niet opschept en een oprechte liefhebber is. Zo komt @Bidle op mij over. Daar kan ik weer oprecht van genieten.

2 likes

Paul, dit is gewoon niet eerlijk okee??

Water loopt uit mijn mond werkelijk

2 likes

Het is niet zo.

1 like

15 likes

In alle soorten en maten.

1 like

Wat zit/hoort daar in?

In het kleine doosje het horloge, in de grote de munten om hem te kopen :grinning:

10 likes

Tipje vd sluier.

1 like

3 likes

6 likes

4 likes

Dat is een gewild setje, schat ik zo :heart_eyes:

1 like

55 stuks :grin:

Een handopwinder, quartz en automaat.

10 likes