Vodka van 37.3%, voor elke mm 1%!
Nee, da’s niet mijn drank.
Ben meer van de oude port.
Dan wel een VSOP, en wel van 37,3 jaar, voor elke mm een jaar
Ik ga toch voor de jenever. 1% per mm dan. 40 kan ik wel hebben.
Zo, gisteren de SBGJ225 ontvangen. Erg blij mee en zal vandaag of morgen hier foto’s posten. Nu moet alleen de band nog versteld worden en zelf wil ik daar niet aan gaan rommelen. Ik heb het horloge van privé gekocht dus er is geen AD waar ik zo even naar binnen kan lopen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, toch even langs de Boutique in Amsterdam en dan lief vragen + eventueel betalen voor de service?
Nice, ben benieuwd naar de foto’s!
Gewoon naar de boutique, mijn ervaring is dat ze daar erg relaxed zijn. Zou alleen wel op een doordeweekse dag gaan ivm de zaterdag drukte.
Vandaag van @daffie de Grand Seiko SBGX265 ontvangen. Ik heb geprobeerd, ondanks het gebrek aan zonlicht en kunde (gelukkig heeft @daffie verder terug fantastische foto’s gemaakt), wat foto’s te maken:
Ik heb dit jaar, sinds ik me aangemeld heb op het forum, vele horloges gehad. Doordat ik heel wat horloges heb gehad, dacht ik nooit meer een quartz te kopen. Ik ben ook nogal een fan van mechanische horloges en mooie lume. Dit ontbreekt volledig. Ik was dus wat huiverig. Maar wat is dit een ongelooflijk mooi horloge. Ik ben echt onder de indruk van de sunburst dial en de zaratsu polishing! De polishing van de wijzers en indexen is zo goed, dat zelfs in het donker elke lichtinval opgevangen wordt en daardoor nog steeds de tijd af te lezen valt. Dus prijs/kwaliteit technisch kan ik dan ook iedereen met een gerust hart een Grand Seiko quartz aanraden! @daffie ook via deze weg, ontzettend bedankt voor de fijne communicatie en vlotte gang van zaken!
Prachtig! Knalt weer van het scherm af. Veel draagplezier.
Vroeg me al af welke pols deze zou belanden, veel plezier met je NA
Thanks! Gaat zeker lukken!
Fantastisch Bas…zo plezierig te horen dat de GS bij een liefhebber is belandt. En wat je zegt klopt als een bus…de afwerking en de Zaratsu polishing van gs is werkelijk subliem. Eenmaal gezien kom je nooit meer van dat bijzondere gevoel af.
Zeer veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst.
Top! Prachthorloge. Geniet!
En jij ook gefeliciteerd hè… Op naar de volgende…?
Thanks Tom, ben ik al aan het doen !
Ik heb de boutique vantevoren even gebeld. Het op maat maken van de band (met schroefjes) was geen probleem, ik kon er op wachten als ze tijd hadden, en dat bleek zo te zijn.
Gefeliciteerd met je NA, geniet er van!
Nog steeds een schitterend horloge, goed dat die bij iemand terecht is gekomen die er van gaat genieten. Alhoewel dat bij de meeste GS’en wel het geval is.
Schitterende GS met fraaie blauwe plaat.
Congratz.
Draag hem met liefde.
Ben vanmiddag geweest zonder te bellen. Prima geholpen. Al viel me weer op dat de jongedame die me hielp werkelijk weinig verstand had van Grand Seiko modellen. Ik vind ook de Boutique zelf geen geschikte opzet op deze manier. Er liggen daar horloges van 100 tot 10.000 euro en je krijgt niet het gevoel bij een juwelier maar eerder een veredelde Lucardi naar binnen te lopen. De ruimte is ook te klein. Als ik kies tussen een een IWC, Omega of GS speelt dat allemaal mee.