Laat je (/een) Grand Seiko zien

Ha :+1::sunglasses:

1 like

Vind het niet storend en is eigenlijk ook wel mooi in balans.

ps. Je bent toch niet alweer op zoek naar een excuus om te flipperen,…

6 likes

Haha…nee echt niet…serieus.

2 likes

En lekker duidelijk :nerd_face:

Is me nooit opgevallen :roll_eyes:

1 like

Juist heel mooi! En goed leesbaar. De eerste negen dagen van de maand geen datumloupe nodig.

1 like

In de categorie “GS en auto’s”. Btw, met deze heb je geen last van een datum :slight_smile: Ik vind datumloos ook wel fijn, het horloge is gemakkelijk op tijd te zetten als je hem lang niet gedragen hebt. Ik heb deze sbgw031 nu een paar dagen en ik merk het volgende:

  • de relatief grote kroon is fijn voor het opwinden, die geeft een goed contact met het horloge
  • het saffierglas is geslepen als een vintage plexi, je kijkt er eerst overheen, maar het is na wat bestudering toch best speciaal, je blijft kijken
  • soms lijkt het horloge klein (als ik naar mijn pols kijk), soms prima van formaat (zoals op de foto)
  • ik vind de kleur van de wijzerplaat mooier in buitenlicht dan bij binnenverlichting
  • de indices blinken buitengewoon

24 likes

Wat @poster zegt. Ik vind het juist ook erg mooi gedaan.

1 like

Wat een topper!

Je kunr er vanalles van zeggen en vinden, maar bovenal is het gewoon een supermooi horloge!

Ja, ook erg mooi!

1 like

Ja erg gaaf, als ik er een keer eentje koop dan is het sowieso een model zonder datum!

1 like

:crazy_face:

1 like

En vroegâh deden ze dat ook al zo. :wink:

9 likes

Ongelofelijk mooi model is het. :ok_hand:

Ah…kijk. :+1:

1 like

Prachtig horloge; gefeliciteerd

Zeer fraaie handopwinder, een Topper.

Juist mooi in balans en de achtergrond van de datum ook zwart zoals de wijzerplaat.

1 like

Dat laatste idd zeker…veel beter dan witte achtergrond.

1 like