Ik krijg dan ook weer acuut last als ik zo’n nette GS te koop zie. En dan ga ik googelen, en kom ik er achter dat er ook een blauwe bestaat, die zelfs op een NATO gedragen kan worden, en dan is er gelukkig een moment van twijfel, want die blauwe is immers ook mooi, en weet ik me te bedwingen… Misschien morgen, of volgende week.
Maar ja, denk ik nu, die blauwe heeft weer een wit datumvenster…
Van geen enkel topic op HF word ik zo hebberig als van dit. Helaas (of gelukkig?) is hetgeen waar ik mijn oog op laat vallen vrij prijzig en acht ik de kans klein dat ik ondoordacht een GS aanschaf.
Ik ben wel een spring drive fan. Het is echt magisch om te zien hoe de secondenwijzer glijdt. Dat is de enige manier waarop tijd echt weer te geven is, de tijd glijdt voort.
Ik zou best een quartz GS willen hebben, maar dan zonder secondenwijzer, ik kan niet goed tegen dat tik-tik-tik-tik.
Ergens wordt een dresser altijd weer saai…is mijn ervaring. Erg irritant wel want een gs blijft gewoon supermooi. Maar goed…eens zien wat de advertentie doet…en misschien kom ik nog tot bezinning.
Is een van die GMT’s niks voor je? Kast relatief dressy (met de nieuwe modelen ook zelfs Explorer II-esque) doch sportief dankzij de functies/wijzerplaat.