Laat je (/een) Grand Seiko zien

Met dank aan mijn plaatselijke juwelier die een zoektochtje meedeed, heb ik vandaag een NOS, wat luxere, Seiko band op de kop getikt.

Volgens mij staat het best goed. Wat foto’s bij divers licht. Een zwarte variant was in de jaren zestig bijgeleverd. Maar foto’s waren toen toch meestentijds zwart-wit… dus het kán natuurlijk toen ook bruin geweest zijn. :wink:

25 likes

Klasse!
Prachtig zo.

1 like

Dank je. Nu in de race voor een gesp (al dan niet NOS) uit die tijd. :wink:

Er staat wel wat op e-Bay… maar ik ben nog niet overtuigd.

2 likes

Zeer geslaagd Jaco :ok_hand:

1 like

Staat zeer goed maar waarom de keuze voor een Seiko band in plaats van een after market alternatief?

1 like

Eh, gewoon een beetje toeval dat het een periode-alternatief van Seiko is voor waar ik naar zocht. :slight_smile:

En het Seiko logo in band en gesp is dan wel weer leuk.

2 likes

Op de band maakt me niet uit, daar zie je niks van maar gespjes zijn leuk inderdaad. Ik zoek ook nog het een en ander :innocent:

1 like

Wat een prachtig horloge!!

1 like

Terwijl ze in het andere topic een ‘discussie’ aan het voeren zijn… Even aanklikken voor beste kwaliteit!

20 likes

En dan eigenlijk weer terug op staal en je bent helemaal het ventje. Of - eventueel - goed passend leer…

image
Hirsch Leonardo

8 likes

Eens, ik doe mee. :wink:

Oud:

En nieuw:

19 likes

Hoe groot is die vintage GS? En welk referentienummer?

1 like

Wordt het niet weer eens tijd voor een GS :wink:

2 likes

Dit betreft de 6146-8030 uit 1968. De diameter is 37mm.

Ik ben een beetje aan het rondkijken…:face_with_monocle:

1 like

Perfecte maat voor dit type horloge. Prachtig horloge! Via eBay op de kop getikt?

1 like

:blush:

2 likes

Ben helemaal weg van die olifant die je aan de nieuwe gehangen hebt.
Perfecte match!

1 like

Dank je. Ja, het was even proberen, maar de combi is uitermate geslaagd. Los van dat is het ook nog eens een hele prettige ledersoort om te dragen.

1 like

Moest je nu nog veel verwijderingsbijdrage betalen?

:smirk:

Gelukkig weet ik waar je hem vandaan hebt. En volgens mij had ik ook een link van je gekregen

1 like