Laat je (/een) Grand Seiko zien

Mooi hoor.
Geniet ervan.

1 like

Gaaf! Ben benieuwd naar de Lume.
Mag ik vragen welke reseller je hebt gebruikt op chrono24?

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst.

1 like

Pufje en slokje erbijā€¦

10 likes

:ok_hand:, nice!

Ook nieuw? Mooi hoor, weet je het typenummer zo?

1 like

Niet nieuw, heb hem al van het moment dat hij verscheen. Het is de SBGR305, dezelfde als @koetsjh heeftā€¦

1 like

Dank allen! Ben echt om hoor! Wat een merk jongens :slight_smile: Japanse verfijning ten top, heerlijk!

1 like

Als ik dan genoemd wordt doe ik toch mee. Inderdaad, hey bro. :wink:

14 likes

Mooi contrast met blauwe sec wijzer! Gaaf!

1 like

Ja, ik heb hem zelf uit Japan laten komen. Gekocht bij Omicron op Chrono24 (@Pelican) . Een heel goed contact, er was goed mee te communiceren in het Engels. De verzending was soms even spannend omdat het lang duurde voordat er een update kwam. Omicron heeft nog een keer uit zichzelf gebeld met de Japanse douane, maar alles was ok. Eenmaal in Nederland kon ik de PostNL internationale T&T gebruiken die ik hier op het forum had gevonden, en kwamen er vaker updates. Al is het wel zenuwslopend als een status 24uur niet verandert. Waar is mijn horloge!!!

Ik denk dat ik mazzel heb gehad met de inklaring. Ik moest een paar tientjes betalen, maar ik denk dat ze een 0 zijn vergeten in te typen voor de waardeconversie van Yen naar Euro. De waarde stond 3x groot op het verzendformulier op de bovenkant, maar daar is zeker niet mee gerekend. Dus dat scheelde me een paar honderd euro :slight_smile: Ik denk dat je er bij eigen import gewoon vanuit moet gaan dat je het volle pond moet betalen. Elke euro minder is mazzel. Dus ik prijs me gelukkig. Maar een volgende keer reken ik gewoon weer op het volle pond.

4 likes

Niet bij SoloJapan. Hoe vaak moeten we het nog zeggen :wink:

3 likes

De listprice voor de SBVG247 is 3900 euro. Daar had Solojapan misschien iets onder gezeten. Maar ik heb hem nu echt voor substantieel minder. Dat had Solojapan niet kunnen matchen als ik zijn prijzen zo zie. Ook hij importeert vanuit Japan in Europa. Alleen als je de douane ontduikt kun je dat zonder zonder BTW/import, maar dat is illegaalā€¦

Wel een prijs in Euro, maar niet leverbaar in NL:

Bijna 1K minder inclusief verzending vanuit Spanje naar Nederland.

Ik betwijfel het, maar erg mooi als dat zo is uiteraard.

Waar staat die prijs van Solojapan dan? En ja, ik heb hem nu voor ongeveer dat geld in huis. Met mazzel bij de inklaring.

Helemaal nergens, gewoon een mailtje sturen en dan geeft hij je de prijs. En de ervaring leert dat hij 9 van de 10 keer de goedkoopste is, zonder twijfel.

Ik geloof dat hij vaak de goedkoopste is, als hij het kan krijgen, zoals bij de reguliere modellen. Voor de rest is de proof of the pudding in the eating, en telt het pas als het zo is :slight_smile:

1 like

Is dit die bruine SBGR089 van @jehebtWATgekocht ?

Heel mooi!

1 like

1 woord: WOW!

Veel plezier met je aankoop! Echt een prachtige kastvorm deze!