Laat je (/een) Grand Seiko zien

Staat nu een paar uur te koop op wus voor 1150 euro… Ik ben geen kenner van Quartz prijzen, maar lijkt me meer dan fair voor horloge dat nog geen twee jaar is. Komt uit UK

https://forums.watchuseek.com/f29/fs-grand-seiko-sbgx059-haq-white-dial-4906539.html

10 likes

Bedtijd, het lampje gaat uit. :sleeping::+1:

15 likes

Die is toch ook wel erg mooi hoor!! :+1:

Die hierboven uiteraard ook @ThaPapper. :wink:

1 like

17 likes

19 likes

Wat zijn die toch prachtig!

En toch heb jij geen meer in je mooie collectie…?

1 like

Hou maar op. Een GS kriebelt altijd!

2 likes

Herkenbaar, ze lijken alleen ‘een ziel’ te missen oid…:thinking:

Ik weet het niet. Mijn Rolexen blijven langer. Naast een Explorer en een witte OP is een stalen GS best lastig “te verantwoorden”. En een GS in plaats van een van de Rolexen vind ik ook lastig.
Maar ze zijn zo geweldig mooi (afgewerkt)…

3 likes

7 likes

Het blijkt dat @Omanido een SBGA279 heeft, ook champagne, spring drive en staal. En grappig genoeg gebogen indices, weer een andere vorm. En andere wijzers dan de overige drie, maar kan zeker ook bij de club (van nu vier)!

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/4/5/04544547c87d6c224432b8a432606346c5fd198e.JPG

11 likes

Ze blijven betoveren. Nooit verwacht dat ik een champagne kleur wijzerplaat zo mooi zou vinden. Ben namelijk meer van zwart en blauw, maar man man man wat een prachtige kleur is dit :heart_eyes::heart_eyes:.

Inderdaad ook prachtige indices

1 like

12 likes

Leuk, dat je dit opmerkt!! Echter.
Die van mij is niet van staal, maar van titanium; lekker licht en o zo mooi gepolijst.
Ik stuur je nog een pb-tje.

Met vr. gr.

Omanido

1 like

Ik bedoelde meer “op een stalen band”. Masr titanium is ook goed!

1 like

Het gaat om champagne :champagne::champagne::clinking_glasses::clinking_glasses:. Vind ik eigenlijk niet te drinken, maar die dials zijn gewoon echt heerlijk, stuk voor stuk

2 likes

De handopwinder SBGW031 op een nieuwe Rios struisvogel.

19 likes

Heerlijke soepele banden zijn dat, fraaie combi ook :+1:t3:

1 like

Ja heerlijk!

1 like