Laat je (/een) Grand Seiko zien

Zie er maar drie op chrono staan en geen een in de eu. Wat is de list eigenlijk?

1 like

Iets meer dan een 231 denk ik

Grand Seiko heeft ook zware nadelen. Sinds ik die van mij heb krijgt de rest nog amper draagtijd.

9 likes

:smile:

Ja, dat is zeker wel een dingetjeā€¦ :roll_eyes:

2 likes

Bij mij is, na aanschaf van de GS, ā€˜de restā€™ uiteindelijk van 8 naar 2 stuks teruggebracht. :sweat_smile:

4 likes

Is nu onderweg uit Spanje, de laatste etappe voor deze
c92c655df5d5eb3bbc54dcb47773df8fe50a4402_1_500x500

18 likes

Van onze vriend Magi?

1 like

Ja

Top. Veel plezier straks. :sunglasses:

Iemand ervaring met kopen via deze site?

https://omicronwatch.jp/

Ik heb via chrono24 bij ze gekocht. Heel goed contact met mr Shinji Okada.

1 like

Volgens mij kom ik voor deze met importkosten op dezelfde prijs uit als een 231 in NL.

Denk daā€™k maar eens een knoop moet doorhakkenā€¦

1 like

Doe maar. Kom ik ff passen :heart_eyes:

1 like

Nee hoor. 3500 iincl verzendkosten x 1,25 = 4375 euro

Een sbgw231 kost bij solojapan incl verzendkosten van binnen europa 3200 euro. Een paar weken geleden nog gevraagd.

3 likes

Ja, geen fijn afstelling op de gesp.

1 like

Deze zijn alledrie ZƓ ontzettend mooi.

Als je zoā€™n trio hebt ben je eigenlijk klaar met je collectie, op een duiker na.

Gewoon schitterend

1 like

Man man man :heart_eyes:

1 like

Ik bedoelde, gelijk aan list van een SBGW231. Voor 3200 kon je hem volgens mij onlangs ook bij @vierport kopen! :wink:

@vierport, kun jij ook een 235 leveren?

1 like

pb

1 like

Ik ben een beetje verkikkerd geworden op de SBGF029. Een 8J quartz. Niet met de twin pulse van de 9F, wel met de verstelbare urenwijzer. Ik zou hem in het echt willen zien, maar als ik naar de wijzers kijk, de zwarte inlays op wijzers en indices, en de gegolfde witte wijzerplaat, dan denk ik dat dit wel eens een hele mooie zou kunnen zijn.

Maar 34mm, te dames? Volgens de foto niet. Te witte wijzerplaat? Er staat eentje te koop op chrono24, op staal, misschien druk ik wel op ā€œkopenā€. Zwart leer kan dan altijd nog.

imageimage

7 likes