Laat je (/een) Grand Seiko zien

Douane… :thinking:

Vandaar dat ik hem zo mooi vind :thinking:

1 like

Ik heb vanmiddag met mijn neus tegen het raam gestaan bij Brunott te Rotterdam.
Man man man wat heb ik staan kwijlen.
Maar die prijzen … :no_mouth: is er nou nergens in het grijze circuit fatsoenlijker prijsstelling te vinden? Of is Grand Seiko idem aan Rolex qua prijsklasse etc

5 likes

Dat laatste. De afschrijving, als je daarover wilt spreken voor Kunststukjes, is wel hoger dan bij Rolex.

GS is in zekere mate exclusiever vanwege de veel lagere productieaantallen.

3 likes

Zijn deze gelimiteerd?

Kan er verder niks over vinden behalve wat op deze Timeless staat.

Dat is ook wat ik kan vinden… Staan op nog wat Amerikaanse sites allemaal te pre-orderen. Waarbij staat alleen bedoeld voor de Amerikaanse markt.

Dus ook niet uit Japan te halen dan. Wordt een flinke prijs als je ze nog vanuit de US moet invoeren. Iemand contacten daar? :blush:

1 like

koleertje teertje, WTF :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:. Wat een droom! Fabelachtig gewoon. Welke is dit precies.

Gevonden

De SBGA413, met 9R65 49 mm titanium (had liever in staal gehad, persoonlijk). September beschikbaar en gaat $6300 kosten

2 likes

Gewoon effe een postje lezen ipv alleen plaatjes kijken misschien?

1 like

Excuses als het je heeft geïrriteerd. Ga vooral verder waar je mee bezig was, laat ik je vooral niet storen.
Ik was even te snel door mijn enthousiasme! Indien je er toch last van blijft houden kan je het verder negeren!

1 like

Geen probleem hoor. Ik snap je enthousiasme. Laten we het daar ook maar bij laten.

Er staat op de insta van Timeless luxury dat de horloges niet gelimiteerd zijn, maar wel enkel voor de Amerikaanse markt bedoeld zijn.

1 like

Onder de paarse led lampen in de Johan Cruijff Arena:

6 likes

Jammer dat je geen plaatjes mag linken die niet van jezelf zijn

Maar hierbij een linkje naar de GS 4 Seasons modellen

1 like

Dat mag juist wel, dat heet embedden, het plaatje wordt dan ingepast vanuit de oorspronkelijke locatie. Je mag ze alleen niet opslaan, en hier opnieuw uploaden, want dan is het een nieuwe openbaarmaking.

2 likes

:heart_eyes:

https://www.ablogtowatch.com/grand-seiko-usa-exclusive-seasons-collection-watches-hands-on/

15 likes

Bij de meeste marken vind ik dit soort foto’s vaak een beetje ordinair, maar bij GS dan weer niet. Wat een beauties! Voor mij nog steeds de mooiste kastvorm bij GS.

3 likes

5 likes

Hele mooie set.

1 like

Niet mijn hand…helaas. :rofl:

1 like