Laat je (/een) Grand Seiko zien

Ja. Diverse op z’n minst.

1 like

Met heel veel. Sbga001 werd sbga201, etc. Dus als je een mooi model vindt, loont het ook altijd om even te zoeken naar het alternatieve oude of nieuwe typenummer. Maar sommige bestaan alleen in oud of in nieuw, en niet in allebei. Meestal is er een 2 voorgekomen. Dus 0xx werd 2xx.

1 like

7 likes

7 likes

Hebben jullie de nieuwe ‘special editions’ voor de USA markt al gezien? Weet niet of ik dat mag ‘linken’? Maar de groene en witte dial is :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:.

1 like

Zag de witte idd op Instagram…heel erg mooi. :ok_hand:

1 like

Waarom zou dat niet mogen?!

Graag (wat mij betreft)…

1 like
5 likes

Herfst :heart_eyes:

2 likes

Winter en de groene graag. Groen dan ook in een titanium kast. Dat dan weer wel.

1 like

Neem ik de blauwe wel :grin:

De bijhorende catalogus is misschien ook leuk, het is al wat er momenteel inzit voor mij.

Heb al zoveel blauw… Vandaar wit en groen :heart_eyes:

1 like

Tering, wat zijn die mooi zeg.

Sorry, moest er nog effe uit. Ondertussen wacht ik op m’n zwarte GS…

Dat gaat Rolex niet leuk vinden :innocent:

1 like

Is hij nog steeds niet binnen?!?

1 like

Zo te zien is het dezelfde kast als de SBGH037 / 039 en SBGA125 / 127. Prachtig!

Ik denk dat ik de blauwe het mooiste vind, maar ik wil alleen maar Spring Drive. Dus dan toch maar de roze? Al is dat ook wel wat voor @HanDavinci:

6 likes

Iemand een idee hoe deze kastvorm heet? Of is hier geen benaming voor?

1 like

Ik vind de kastvorm en de buiten ring van de wijzerplaat op deze manier wel veel weg hebben van de Citizen chronomaster…

Die SBGH273, de herfst dus, doet me een beetje aan een Omega Aqua Terra denken! Fantastisch horloge!

1 like