Laat je (/een) Grand Seiko zien

Uhm…ja ik heb het bijgehouden. :blush:

13 likes

Zo te zien kan een Damasko prima naast een GS.

4 likes

Ja daar lijkt het idd wel op…en een Oris eigenlijk ook wel. :see_no_evil:

4 likes

:open_mouth::zipper_mouth_face::wink:

2 likes

Dat is een mooi lijstje om eens stuk voor stuk op internet op te zoeken :slight_smile:

3 likes

Hahaha holy shittt! Bijna 60 horloges! Eindbaas. Initiele reactie was zoiets:

1 like

Ow, gelukkig ben ik dus niet de enige met zo’n administratie. :wink:

Los van dat, ik had het al gezegd, genieten man, eventueel een sportieve Hirsch performance erop. :ok_hand: :wink:

3 likes

De wijzerplaat is nu wel mooi rustig, het past goed bij de kast enzo. Maar toch het opgelegde ‘Seiko’ vind ik ook wel wat hebben.
Hoeveel mm is je nieuwste GS nu? 40mm?

2 likes

Ja ik heb zo nu en dan dezelfde reactie…maar dan in de trant van ‘waar is Daffie nu helemaal mee bezig…’ :thinking:

I know :wink:

Klopt deze is 40mm. 37mm was echt té klein voor mijn pols helaas. Dit is veel beter passend.

Opgelegde Seiko blijft ook erg mooi inderdaad. :ok_hand:

2 likes

Blijft grappig dat iedereen een eigen perceptie heeft van maat horloges… Ik vreesde eerst voor de 37mm toen ik deze van je over nam. Nu vind ik dat heerlijk en perfect, terwijl ik een 19/19,5cm pols omvang heb… Ik ga hopelijk wel de 40mm nog een keer passen, ben erg benieuwd.

1 like

Klopt ook zeker wat je zegt. Het kan natuurlijk prima en draagt ook erg fijn. Kwestie van even wennen aan het formaat.

1 like

True. Helaas geen GS zaak in de buurt… Midden/oost NL is nog wel plek voor een GS juwelier/Boutique! Zitten naar mijn weten enkel in Zuid, West en Noord NL… :sob:. Ach elk nadeel, heb zijn voordeel sprak een wijs man ooit. Scheelt weer geld :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

In ieder geval leuk om te horen dat jij nog met zoveel plezier de prachtige blauwe GS draagt. :ok_hand:

Oost ook, Van Hell in Amersfoort. Of Apeldoorn… Nou, daar ergens. :smiley:

Ik wacht op Arnhem en/of liefst Nijmegen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tot voor Vaderdag met zeer veel plezier! Hij mocht ook absoluut niet gaan. Ik heb een stalen band gezocht en gevonden en hem cadeau gedaan aan mijn vader die hem met veel plezier en trots draagt! Daarom nu zelf op zoek naar een andere GS. Moet wel ook in mijn eigen collectie zitten :heart_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Oh wat een prachtig gebaar man! :ok_hand:

En nu weer lekker shoppen…:laughing:

1 like

13 likes

KoningsDuo! :ok_hand:

1 like

Hoe bevalt de gmt tot nu toe?

1 like