Laat je (/een) Grand Seiko zien

Tsja… Daar kan ik wel wat vergelijkingen op loslaten…:sweat_smile:

We kunnen ook gewoon een Seiko vijfje nemen… Nog goedkoper ook en die doet het gewoon 40 jaar…:wink:

4 likes

Is die dubieuze GS nou weer te koop bij used products amsterdam op MP? :upside_down_face::upside_down_face:

3 likes

11 likes

Scherp.

1 like

29 likes

Weer een toppertje :ok_hand:t2::heart_eyes::heart_eyes:

Wederom veel draagplezier !

2 likes

Dankjewel :+1:

1 like

9 likes

Welkom bij de club! De volgende keer zetten we alleen de contributie stop, maar gaan we je niet meer uitschrijven :grin:

5 likes

:blush::laughing: Thx buddy.

2 likes

Gefeliciteerd met weer een mooie GS!

1 like

Dankje! :+1:

2 likes

Helaas kan ik dit niet beamen.

Heb een aantal maanden na batterijwissel bij Seiko een defect gehad. Bleek het dat er vocht in is gekomen. Vreemd genoeg is het een waterdicht horloge welke alleen spatwater heeft ervaren.

Helaas was er geen sprake van garantie, daar het eventueel aan “uitgezette rubbers na verloop van warme en koude periodes” kon liggen…

Ik heb moeten wennen aan de lege “onderkant” op de wijzerplaat, maar nu ik het gewend ben, vind ik het toch wel erg sjiek! Gefeliciteerd.

3 likes

Een schoonheid :ok_hand::ok_hand::+1::+1:

1 like

Dank jullie wel. :+1:

Ik vind het ook fijn dat er nu slechts Grand Seiko op staat icm het logo. :ok_hand:

3 likes

Prachtige GS. Geniet ervan.:ok_hand:

1 like

Schitterend.
Proficiat met je GS.
Is deze een blijvertje?

1 like

Beiden dank. :+1:

Ik hoop vurig op een blijvertje…en is ook wel de bedoeling. De Damasko eruit en dan even met de GS verder…

3 likes

Af en toe vraag ik me af hoeveel horloges je in bezit hebt gehad :slight_smile: Enig idee (incl. alles wat je hebt verkocht)?

1 like