Laat je (/een) Grand Seiko zien

Qua leer/ structuur; ja! Ik zou het niet te licht kiezen omdat ik (persoonlijk,he?) het contrast tussen de band en dit horloge te groot vind worden.

1 like

Dank je. Eens…wordt zeker niet té licht.

1 like

Heb het onlangs bij Brunotti laten doen. €40 en weer waterdicht!

1 like

Iets van 15 euro bij de plaatselijke juwelier inclusief waterdicht test tot 100 meter. Al geeft men nooit garantie op de waterdichtheid, daarvoor moet ie terug naar de fabriek. En kost het meer (weet niet hoeveel).

Een hele mooie gs collectie. En mooie foto’s ook!

1 like

Teleurgesteld over een niet verkrijgbaar kleur bandje en hoppa… daar gaat ie weer.

Wat wordt de nieuwe aanwinst?
Damasko? :grin:

5 likes

Volgens mij is het weer een Oris week. :joy::joy:

3 likes

Haha ja misschien weer eens een Damasko of Oris…zijn best leuke dingen. Goed idee dank.

:joy:

Nee ik dacht aan de Longines Big Eye :eye: of iets anders. Joost mag het weten…

3 likes

Dat is een welkome afwisseling, en een heel gaaf horloge zonder stalen band :rofl:

1 like

Dacht ik ook. :+1:

Of een Oris Sixty-Five Blue dial 40mm op tropical bandje :yum:

1 like

Oh dat is idd ook een leuke :+1:

:laughing:

1 like

Teaser…

Foto van @Svennos

4 likes

Damn mooi ding! Kostdat?

Een hobby mag geld kosten maar David toch… Wat moet jij een vermogen ‘weggegooid’ hebben met dat geflipper.

3 likes

Haha valt best mee hoor. Maar idd de hobby heeft natuurlijk wel iets mogen kosten.

Ps de GS staat te koop maar de twijfels zijn er wel. :blush:

We’ll see…

4 likes

Jaap van Ten2two heeft er een voor €1350 geen geld.

1 like

Ah dat moest ik dan maar doen.

Dank voor deze mooie tip heh :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Geen dank. Ik zat vanmiddag aan de badrand in een Frans zonnetje, een beetje te surfen op zoek naar een Explorer 1, 214270. En toen kwam ik deze “tegen” stiekem wil ik hem ook. Maar dan op staal :heart_eyes:

1 like

Doe je goed :parasol_on_ground:

Gewoon doen die Sixty-five en ss band er los bijkopen bij de Oris Boutique. :+1:

1 like