Laat je (/een) Grand Seiko zien

Keuzes, keuzes en dan weer langer wachten op een Explorer :yum: :thinking::crazy_face: Wat is het toch een rare hobby, horloges :roll_eyes:

Ik ben in ieder geval benieuwd naar wat jij gaat aanschaffen :grinning:

1 like

Explorer 1 is natuurlijk wel schitterend en wellicht het (iets langer) wachten waard. :ok_hand:

Tja de Big :eye: staat hoog op de lijst maar dat kan morgen zomaar weer anders zijn. Pff best wel vermoeiend soms hoor :flushed: Maar ook leuk :grin:

3 likes

Is dat de enige heritage Oris duiker die jij nog niet hebt gehad? :wink:

1 like

Yup ben erdoorheen. Saaie boel nu…

1 like

Ik heb nu een SBGX063 op het oog :relaxed:

2 likes

Toch vind ik nog steeds de Partitio wat voor jou David.

1 like

Hmm kweenie. Mooi maar toch niet zo mijn ding. We hebben het er een tijdje geleden ook over gehad geloof ik. :wink::+1:

1 like

Mooi horloge, ga je bewust voor de “oude”

1 like

Ik hoop nog altijd dat je hem koopt en daarna met 30% verlies aan mij doorverkoopt. :joy:

1 like

Schitterend! Doen :+1:

Hier een plaatje van mijn ex…

8 likes

Ja, inderdaad. Het nieuwe design oogt wat leegjes. Scheelt ook wat in de prijs :joy:

:joy: jij aasgier :eagle:

1 like

Gelijk heb je. Bij de Quartz uitvoeringen vind ik het nog steeds wennen. Bij de automaten vind ik de nieuwe opmaak mooier.

2 likes

5392EAF9-8F7E-4705-AD7F-32EAC6D34A24

1 like

Ik vond dat gifje van eerder veel leuker :wink:

1 like

Hé, die kende ik nog niet. Mooi zeg!

2 likes

Ik vind hem prachtig. Er is nu ook een grijze versie.

partitio_grey_limited_black-stowa-2600

Twee jaar geleden had ik bijna een zwarte te pakken in de advent kalender van Stowa. Elke dag gekeken, toen één dag overgeslagen… Yup.

2 likes

9 likes

Mijn vingers jeuken om deze uit het blauwe deel te vissen.
Ik zoek echter een zwarte versie van mijn GS, dus met bracelet en dezelfde lay-out op de wijzerplaat.

2 likes

Haha…wellicht kan ik de jeuk iets verzachten? Geef maar een gil…:+1:

1 like