Laat je (/een) Grand Seiko zien

Fixed. :sweat_smile:

1 like

Topper, zo mag ik de indeling ook graag zien :ok_hand:t3:

2 likes

Jazeker, voor mij ontzettend bepalend. Juist de dikte van de GS automaten houd mij tegen er een te kopen. Ben er niet zo in thuis maar dacht dat de nieuwe uurwerken een stuk dunner zijn.

Ja mooi! Dit is de beste balans.

De kleur en dial zijn is top, de rest voor mij persoonlijk een flop…

1 like

Ik was er eerst erg van onder de indruk toen ik de vele foto’s zag, maar heb het omgehad, viel wat tegen eerlijk gezegd.

2 likes

Ik vind persoonlijk de verhoudingen bepalender dan de dikte (of wat ook) an sich

1 like

Gaat zeker om de verhouding maar die vind ik dus niet in orde bij de GS automaten die ik wel eens opgehad heb. 39 mm diameter en dan 15mm dik is niet aan mij besteed.

2 likes

Dat is geen spring drive, maar 9S63 manueel opwindbaar mechanisch kaliber :ok_hand:

3 likes

Ow, oeps, correctie inderdaad. Je hebt helemaal gelijk. Excuses! Scherp!

1 like

Waar knapte je op af?

Dat is zeker een 39mm GMT geweest? Ik vind dat ookerg jammer, want daar zitten vaak prachtige platen in.

Momenteel heb ik een 42mm van 13.1mm en die is wel redelijk in verhouding, maar hij had geen mm dikker moeten zijn

1 like

14 likes

Super duotje!! :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

En zo mooi synchroon :wink:

3 likes

Blijft een ongelofelijk genoegen aan de pols. :ok_hand:

14 likes

Super duo.
Schitterend.

2 likes

HEQ topper!

14 likes

9 likes

Zo’n 3 weken geleden een watchwinder in gebruik genomen. Na drie weken heeft deze automaat een afwijking van 1 seconde in de plus. 3 weken, 1 seconde :heart_eyes::heart_eyes:

16 likes

Wat een knaller blijft dat toch! 37 of 39mm?

1 like