Laat je (/een) Grand Seiko zien

Lijkt me een fantastisch horloge… Eco drive en 1 SPY, totale perfectie qua secondenweergave (oplijning) samen met time only dial, en eenvoudige maar volledig oorspronkelijke vormgeving.

Zijn hoge prijs waard als je het mij vraagt, maar je kan er zovéél mooie GS’en van kopen hè :wink:

2 likes

Ja maar je ziet wel het conflict in hun ogen… Tegelijk “wow dat ziet er spectaculair uit!” en “Seiko…??” …

Kortom je kan niet naast de GS schittering kijken als je een beetje oog hebt voor detail.

Uiteindelijk kan het niet anders gaan zijn dat GS de collectieve reputatie krijgt die het verdient (misschien zie ik dat te rooskleurig en/of duurt het wel nog een (lang) tijdje :wink: ).

3 likes

Dankjewel zeg! :pray::clinking_glasses::grinning:

Komt echt vanzelf, GS is een erg dankbaar onderwerp. Elke blik op mn hologe is inspiratie voor die volgende foto ;).

Doel is altijd de ongelofelijke scherpte, majestueuze eenvoud en prachtige verhoudigen te vatten, maar dat lukt nooit, dus moeten we maar blijven proberen :sweat_smile:.

11 likes

Wow. Die zag ik dus bij Brunott. In het echt veel indrukwekkender dan op de foto.

2 likes

Klopt!

Altijd :wink:

Ook prachtig en bijzonder goed afgewerkt!

Nee, zo zijn wij niet, in dit topic. :sunglasses::wink:

1 like

Absoluut prachtige foto. :ok_hand:

1 like

12 likes

Ik doe mee!

1 like

Welk model is dit? Ziet er echt goed uit!

Witgoud AQ6010-06A
100 stuks
en iets van 16k usd :slight_smile: … voor een Citizen

https://www.citizenwatch-global.com/news/2019/20190320-1/index.html

2 likes

Hij is ook wel echt heel erg tof :heart_eyes:
Ben wel benieuwd wie dit koopt

1 like

Toen ik een paar maanden terug de eerste foto`s zag en las over het uurwerk ging ik op zoek naar de prijs. Toen ik die vond ben ik maar gestopt met verder zoeken :sweat_smile:
Maar dit is zeker een horloge wat ik graag zou willen dragen. Heel mooi.

1 like

Voor zo’n bedrag zou ik dan toch voor een ander horloge gaan haha.

Waarom als ik vragen mag?

1 like

Voor 16k kan je toch wel veel moois kopen, doet niets af aan Citizen.

Als ik hem mooi vond zou ik in ieder geval geen probleem hebben met het feit dat er ‘Citizen’ op staat. Zolang de kwaliteit qua afwerking en techniek maar op niveau is.

7 likes

Dat mag! Vindt bijvoorbeeld een GS Snowflake al een mooier horloge dan deze Citizen, voor een (relatieve) fractie van het bedrag.

1 like

Topkeuze! Het is dat ik al een rolex explorer2 heb, anders was ik voor deze gegaan ipv de sbgv225.

1 like