Laat je (/een) Grand Seiko zien

Ja!! :smiley:

2 likes

Ik ben hier meer een lurker dan een poster, maar dit lijkt mij zeker een leuk idee!

2 likes

Gewoon, omdat het kan. :heart_eyes:

10 likes

Dank allen voor de reacties op het meet & greet idee.

Ik ga er mee aan de slag en kom er in het weekend even op terug. Wordt vervolgd!

5 likes

8 likes

Ook zeker interesse! Leuk

(Ik heb evt een leuk adresje in Amsterdam-Oost (vlakbij treinstation muiderpoort, dus goed bereikbaar) met aparte ruimte en lekker speciaalbier)

1 like

Weet iemand toevallig waar die blauwe Grand Seiko SBGH267 die hier volgens mij te koop heeft gestaan is gebleven? Deze dus:

Zomaar hoor…niet dat ik interesse heb…:lying_face:

6 likes

Ook een leuke plek: http://cafejos.nl/ te Nijmegen. Paar jaar terug café van het jaar geworden! Of https://www.taphuys.nl/arnhem/
Ik denk dat dat iets centraler is dan Amsterdam, no offense @bordewolf .

2 likes

13 likes

Snap ik! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: maar centraal is Utrecht in mijn boekje :sunglasses:

4 likes

Idd.

Nijmegen :laughing:

No offense, Bas

2 likes

Hier lijkt een klein beetje eigenbelang de ratio in de weg te zitten :wink:.

Zei hij die precies midden in het land woont.

2 likes

Vandaag deze GS geprobeerd bij van Hell in Amersfoort. Fantastische horloge, vooral de kast. Misschien iets te dik voor mijn smaak maar het viel zeker niet tegen. De band vond ik eerlijk gezegd wat tegenvallen.

6 likes

Subtiele 24 uur schaal!

2 likes

De GMTs zijn inderdaad vrij dik en daardoor niet mooi in verhouding m.i.

Ik vind ook dat de banden niet op hetzelfde niveau zitten als de rest van het horloge. Afwerking is prima, maar het past en voelt allemaal net niet.

Die Mt. Iwate dial is wel prachtig hoor!

3 likes

Nog eentje van gisteren ochtend, zo rond halftien ;)…

Ziet er illegaal goed uit voor zijn leeftijd, en draait erg lekker… Misschien enkele seconden op een ganse dag. :ok_hand:

16 likes

Klopt, maar alle bijeenkomsten tot nu toe zijn altijd in de hoek Amsterdam of Utrecht geweest, dus dacht een keer wat anders :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:.

2 likes

Wat kleur op deze mooie thuiswerk vrijdag. :heart_eyes:

12 likes

14 likes

De 299 uit het blauwe gedeelte?

1 like