Haha…
Btw…die hele collectie bestaat uit welgeteld twee horloges…waarvan eentje in het blauwe deel.
Dat moet wel lukken, bedankt!
(Doch, mocht er iemand zijn die toch meer ervaring heeft en in de omgeving van Utrecht woont …)
Ik vind ‘m wel lekker! De schizofrenie spat er vanaf gezien het aantal horloges dat je de afgelopen maanden hebt versleten, maar soit. Hebben wij weer wat leuks om naar te kijken
En toch ben ik elke keer weer enthiousiast
Maar dit geldt voor 3/4 van het forum hoor
Ik heb gister even bij Brunott naar binnen staan loeren, die hebben best een aantal GS’s in de etalage liggen. Het is wel bizar hoor, dat zogenaamde zaratsu. Zonder het gezien te hebben zou ik geneigd zijn om bullshit te callen en te denken dat het marketingblabla is, maar ik keek in de reflectie in een lug zo naar mijn fiets die achter me geparkeerd stond - geen distortie niks. Beetje jaloers op jullie GS bezitters.
De Zaratsu polishing is geweldig mooi inderdaad. Zeer lastig op foto vast te leggen en al helemaal met een iPhone…
Interessant leesvoer…thx. Weer wat geleerd
Prachtig!
etc etc
@daffie het staat niet lelijk maar mijn voorkeur is nog altijd de stalen band. Nay dus
Wat betreft het vastleggen op de plaat is vaak niet mogelijk, als ik zo mijn SARX035 of mijn Colt in bepaalde lichtinvallen bekijk is het adembenemend en probeer je dat vast te leggen met je iphone of whatever dan komt dat er niet zo uit
Staal gaat 'm voor mij niet worden, maar ik draag de GS wel op de mooie band die @koetsjh er speciaal voor heeft bij gezocht.
Dat is mij ondertussen ook opgevallen…best jammer. Gelukkig hebben m’n ogen hier verder geen last van.
Mooi cq prachtig op leer maar dan liever zonder contrasterend stiksel