Laat je (/een) Grand Seiko zien

De anniversary edition SBGH267 wil ik wel een keer irl zien :heart_eyes:

Foto van Reddit.

15 likes

inderdaadā€¦ :heart_eyes:

Ongelofelijk mooi irl. Gisteren met een loupe mogen bekijken :drooling_face:

2 likes

Zo lijkt die power reserve net een soort ruitenwissertje op een verder besneeuwde voorruit.

4 likes

Vanmiddag deze even om de pols gehad. Man man man, ik zeg: alles behalve mijn GS handwinder eruit, en deze erin. :heart_eyes:

12 likes

Strak plan, doen :+1:

1 like

tsjaā€¦ ehā€¦ Met al het geflipper van de laatste tijd blijft een tweede GS toch lonkenā€¦ Zeker in 40mm. Zuchtā€¦

Lijkt wel veel op mijn 5je :nerd_face: en ik vind de dial ook uit balans.

2 likes

Van alle GSā€™en die er zijn vind ik dit denk ik de minst geslaagde.

Ik ben zelf nog altijd betoverd door de Snowflake.

2 likes

Mooi horloge, was de dagaanduiding net verzet of zo.? De dag en datum zitten niet netjes op Ć©Ć©n lijn, of lijkt dat maar.

1 like

Ik dacht het ook, maar de datum was inderdaad net verzet. Bij verdere controle lijkt het wel goed:

1 like

Deze heb ik ook nog om gehad, deed het voor mij niet.

Gezien de werkelijk prachtige GS welke je al in bezit hebt zou ik niet voor deze (eveneens lichte plaat) gaan.

2 likes

Gelukkig maar :grin: Kan ook bijna niet met zoā€™n mooi handgemaakt horloge en vakmanschap. Wel een erg uitgesproken wijzerplaat. Net zoals die met die kleine GS logotjes.

1 like

Hij is wel gedurfd. Overigens moet ik zeggen dat een 40m met champagne wijzerplaat wel dƔt tikje mooier is.

Tsja, inderdaad, de Snowflake. Prachtig.

Toch was die het voor mij juist weer met niet. Ik kan niet zo wennen aan de gangreserve indicator.

SARX055 al het goede, zonder de nadelen van de voorgenoemde GSā€¦

1 like

:smiley:
Edit: Waarbij aangetekend dat het grootste voordeel ten opzichte van de GS, de prijs van de Sarx is. :wink:

Zeker, want hij valt totaal niet de vergelijken met de real deal: https://m.youtube.com/watch?v=Ve7gQBS1stw

Vreselijke dial, die sarx055 :confused:

1 like

Uhm ik persoonlijk vind de zaratsu polishing ook nauwelijks, en dan bedoel ik echt minimaal, onder doen voor de GS!

1 like

Heeft u die weleens in het echt gezien?

1 like