Laat je (/een) Grand Seiko zien

Fixed it! :wink:

2 likes

Horloges maken kunnen ze bij GS, uitnodigende foto’s daarentegen…:pensive:

1 like

Nou ja, het wordt anders ‘gebrand’ sinds vorig jaar. Verder is er niets veranderd toch?

Overigens vind ik het juist wel gaaf, een seiko van topkwaliteit. Kun je als liefhebber een beetje ‘onder de radar’ iets heel moois dragen.

5 likes

Ik zit ondanks de “matige foto’s” al klem onder mijn bureau anders.

5 likes

Nee klopt, maar Seiko zit er kennelijk ook mee in hun maag. Het zal altijd een “dure Seiko” blijven en ga maar eens een merknaam als Grand Seiko veranderen.

1 like

Dat is dus eerder een Six Grand Seiko.
Waar is de tijd gebleven dat een Grand Seiko €1000 koste :grinning::zipper_mouth_face:

1 like

Toen kon je nog Treets kopen.

1 like

En Raiders

1 like

En Bonitos

1 like

En Jif

1 like

Foto uit het archief. Mooi spul.

14 likes

Super mooi, enkel die vervelende datum altijd. Volgens mij heeft @vierport er eentje te koop.

Edit:
nope, dat is een andere mooie.

2 likes

Eens.
De Snowflake zonder datum zou bijvoorbeeld helemaal yummie zijn

1 like

Hier ben in het ontzettend mee eens. Alsof ik niet weet dat het vandaag de … ehh… donderdag is.

3 likes

Lichtelijk off-topic, sorry.

Loop ik net de - lege - Boutique in Amsterdam in, sta ik uitgebreid bij de collectie GS te kwijlen met volledige bereidheid mijn zakgeld achter te laten als het juiste model voorhanden is, negeren de twee verkopers mij minutenlang. Zonde voor ze :joy_cat:

Wel een schril contrast met de boutique in Miami waar ik onlangs was, waar de service echt geweldig was. Kundig, toegankelijk, humoristisch.

Binnenkort maar eens kijken in Rotterdam.

1 like

Dat kan ook als prettig worden ervaren, niet ‘direct’ een hijgende verkoper in je nek…:wink:

2 likes

Heb ik daar vaker meegemaakt. Staan lekker net elkaar te kletsen en hebben weinig oog voor potentiële klanten.

1 like

Eens. Daar ben ik helemaal niet van, maar er moet een gulden middenweg te vinden zijn hierin

1 like

Heel simpel; “wilt u geholpen worden of kijkt u eerst even rond?”

Helaas goede verkopers zijn een zeldzaam ras.

6 likes

Precies!