Laat je (/een) Grand Seiko zien

Prachtige GS. Geniet ervan.:+1:

1 like

Thx :+1:

1 like

Dat heb ik ook. Mijn huidige GS heeft een donkerblauwe wijzerplaat, een vorige een witte. De witte was sprankelend, maar bijvoorbeeld in de felle zon ineens minder mooi. Teveel wit, te weinig contrast met wijzers en markers.

Oud:

Nieuw:

10 likes

Ja…wat een verschil toch wel idd. Hoe mooi de witte wijzerplaat, en in mijn geval de champagne, ook is…contrast is gewoon belangrijk. Ergens best jammer…een lichtkleurige wijzerplaat hoort wellicht iets meer bij een dresser zoals een GS…vind het in ieder geval zeer sjiek ogen.

3 likes

Doe mij de ā€œoudeā€ maar, om redenen welbekend :wink:

Maar goed, een GS is nooit verkeerd natuurlijk :ok_hand:

1 like

SBGH015
Met dank aan @Chlorophyl

Oude Gouden Leeuw

1537288609181510146807

13 likes

Nog eentje en dan stop ik. Band op maat gemaakt (wat een priegel schroefjesšŸ˜‚) en vandaag in zijn natuurlijke zakelijke omgeving. Staat prima al zeg ik het zelf. Fijne dag gewenst!

28 likes

Bijzonder fraai! :ok_hand:

1 like

Hoe bevalt zoiets qua grootte? Ik vind dit qua plaat en afwerking een van de allermooiste horloges, maar op een of andere manier oogt de kast ook een beetje lomp.

Ik doe mee vandaag

15 likes

Geweldig horloge!

1 like

Prachtig. :+1:

Ik ook weer vandaag…:ok_hand:

15 likes

Gezien het feit dat ik vaak een panerai 44mm 1950 case draag en een 6 digit sub kan ik dit zeker niet lomp noemen. Ik vind hem juist sportief dress met mooie scherpe hoeken. Niet te dun en niet te dik en niet iel (daar hou ik van).

Ik vind bijvoorbeeld de rolex op en datejust te iel. Indien je dat wenst dan is deze wellicht te grof voor je.

1 like

Prachtige wijzerplaat!

2 likes

Ok ik doe ff een kleine voorzet… @Fate_Amenable_To_Change kop jij 'm in s’il vous plait…:+1:

12 likes

Afmeting ziet er prima uit hoor!

1 like

Was even met iets anders bezig, maar here goes: een crosspost.

Denk dat ik 'm maar eens omhoud, morgen. :slight_smile:

22 likes

Beauty!

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Thx…ja valt reuze mee idd.