Prachtige GS. Geniet ervan.
Thx 
Dat heb ik ook. Mijn huidige GS heeft een donkerblauwe wijzerplaat, een vorige een witte. De witte was sprankelend, maar bijvoorbeeld in de felle zon ineens minder mooi. Teveel wit, te weinig contrast met wijzers en markers.
Oud:
Nieuw:
Jaā¦wat een verschil toch wel idd. Hoe mooi de witte wijzerplaat, en in mijn geval de champagne, ook isā¦contrast is gewoon belangrijk. Ergens best jammerā¦een lichtkleurige wijzerplaat hoort wellicht iets meer bij een dresser zoals een GSā¦vind het in ieder geval zeer sjiek ogen.
Doe mij de āoudeā maar, om redenen welbekend 
Maar goed, een GS is nooit verkeerd natuurlijk 
Nog eentje en dan stop ik. Band op maat gemaakt (wat een priegel schroefjesš) en vandaag in zijn natuurlijke zakelijke omgeving. Staat prima al zeg ik het zelf. Fijne dag gewenst!
Bijzonder fraai! 
Hoe bevalt zoiets qua grootte? Ik vind dit qua plaat en afwerking een van de allermooiste horloges, maar op een of andere manier oogt de kast ook een beetje lomp.
Geweldig horloge!
Gezien het feit dat ik vaak een panerai 44mm 1950 case draag en een 6 digit sub kan ik dit zeker niet lomp noemen. Ik vind hem juist sportief dress met mooie scherpe hoeken. Niet te dun en niet te dik en niet iel (daar hou ik van).
Ik vind bijvoorbeeld de rolex op en datejust te iel. Indien je dat wenst dan is deze wellicht te grof voor je.
Prachtige wijzerplaat!
Ok ik doe ff een kleine voorzet⦠@Fate_Amenable_To_Change kop jij 'm in sāil vous plaitā¦
Afmeting ziet er prima uit hoor!
Was even met iets anders bezig, maar here goes: een crosspost.
Denk dat ik 'm maar eens omhoud, morgen. 
Beauty!

Thxā¦ja valt reuze mee idd.