Laat je (/een) Grand Seiko zien

Ah zo, zag hem staan. Maar echt een prachtig ding

Geweldig model. Eerst was ik wel sceptisch over de wijzerplaat.
ā€™ā€˜G en S overal? Je weet toch zelf wel wat je koopt?ā€™ā€™

Maar het is een mooie touch en het motief is fenomenaal. Veel draagplezier met deze geweldige aanwinst.

Wat ik mij nog afvroeg: de bracelet is dezelfde als die van mijn SDGM003 (ā‚¬600). Is het echt dezelfde bracelet of is het ontwerp hetzelfde maar is die van jouw GS beter afgewerkt? Heb je misschien close-ups?

1 like

Het is per definitie niet dezelfde bracelet. De GS is vele malen beter afgewerkt, meer gedetailleerd, geschroefd, facetjes gepolijstā€¦ Need I say more?

2 likes

Ik zou het niet weten of die hetzelfde is. Ik heb gelezen dat de schakels identiek worden behandeld/gepolijst als de kast. Het is een nette band maar ik vind de oyster band van mijn hulk bijvoorbeeld een hogere kwaliteit uitstralen. Ikzelf vind de kast en de wijzerplaat indices etc van de GS weer strakker dan bij de Rolex.

Ik vermoed dat de bracelet de minste schakel is in het geheel maar Zoals gezegd nog maar een paar uurtjes in bezit en nog geen ervaring hiermee. De band zit comfortabel en dat vind ik belangrijk.

3 likes

Ze is binnenā€¦wat een beauty. :ok_hand:

35 likes

Kijk! Van harte ermee. Inderdaad een beauty.

2 likes

Dankjewel Tom. :+1:

Nog even op zoek naar andere lederen bandā€¦deze is niet gemaakt voor mijn forse polsā€¦gesp zit aan zijkant arm :rofl:

2 likes

Ah, dat zie je op de foto niet. Type band is wel bijzonder geschikt. Prachtig hoor.

2 likes

Eensā€¦perfecte band idd.

Psā€¦

:see_no_evil:

2 likes

Ajā€¦

1 like

Hij is mooi man! Gefeliciteerd!

1 like

Mooie, gefeliciteerd. Wel type is dit?

1 like

Thx :+1: Het is de SBGX297.

Dankje Jaco :+1:

1 like

Welkom terug!

1 like

:wink::+1: Thx Bas

Mooie aanwinst, hoop binnenkort ook iets nieuws te kunnen laten zien :grimacing::sweat_smile::wink:

2 likes

Niceā€¦klein tipje vd sluier?

1 like

Als alles doorgaat :sweat_smile:

Begint met een G en eindigt op een S ???

3 likes

Het gaat lekker met de GSā€™s hier op het forum.

Keep them coming!

4 likes