Laat je (/een) Grand Seiko zien

:joy::ok_hand:

1 like

GUESS? :roll_eyes: omg

7 likes

:joy:

Mooi! Gefeliciteerd.

1 like

Dank :+1:

Je weet wel beter :wink:

1 like

:roll_eyes::thinking:

1 like

Van harte David, lekker op je gemakje genieten van deze NA.:ok_hand::heart_eyes:

2 likes

Dankjewel Chris :+1: Inderdaad…for relaxing times…make it GS time. :smile:

1 like

Mooi David! :+1::+1::+1: Hoe ‘anders’ ervaar je deze tov je vorige GS?

1 like

Dank je. :+1:

Hmm…interessante vraag. De champagne wijzerplaat van mijn SBGX063 vond ik bijzonder mooi maar ik miste het contrast tussen wijzers, indexen en de wijzerplaat een beetje. Dat is bij de huidige veel beter uiteraard…en dat vind ik prettig overal gezien.

Verder vond ik de oude indeling meer in balans met het GS logo en Grand Seiko onderaan de wijzerplaat en Seiko bovenaan. Maar van de huidige vind ik dan weer fijn dat Seiko er niet meer op staat en slechts het Grand Seiko logo en Grand Seiko. En ik denk dat ik het geheel nu wel mooier vind.

Vergelijkje…

10 likes

Prachtige GS. Geniet ervan.:+1:

1 like

Thx :+1:

1 like

Dat heb ik ook. Mijn huidige GS heeft een donkerblauwe wijzerplaat, een vorige een witte. De witte was sprankelend, maar bijvoorbeeld in de felle zon ineens minder mooi. Teveel wit, te weinig contrast met wijzers en markers.

Oud:

Nieuw:

10 likes

Ja…wat een verschil toch wel idd. Hoe mooi de witte wijzerplaat, en in mijn geval de champagne, ook is…contrast is gewoon belangrijk. Ergens best jammer…een lichtkleurige wijzerplaat hoort wellicht iets meer bij een dresser zoals een GS…vind het in ieder geval zeer sjiek ogen.

3 likes

Doe mij de “oude” maar, om redenen welbekend :wink:

Maar goed, een GS is nooit verkeerd natuurlijk :ok_hand:

1 like

SBGH015
Met dank aan @Chlorophyl

Oude Gouden Leeuw

1537288609181510146807

13 likes

Nog eentje en dan stop ik. Band op maat gemaakt (wat een priegel schroefjes😂) en vandaag in zijn natuurlijke zakelijke omgeving. Staat prima al zeg ik het zelf. Fijne dag gewenst!

28 likes

Bijzonder fraai! :ok_hand:

1 like

Hoe bevalt zoiets qua grootte? Ik vind dit qua plaat en afwerking een van de allermooiste horloges, maar op een of andere manier oogt de kast ook een beetje lomp.