Was een ander model Arthur. Eigenlijk de stalen versie van mijn Spring Drive (zelfde kast) met witte plaat (en automaat).
Tof! Maar die zwarte heeft zoveel meer uitstraling. Ik vermoed dat je binnenkort iemand blij gaat maken met die witte.
Flipperen is mij niet vreemd, maar deze is toch echt bedoeld om te blijven.
Ga je beide GSāen houden?
En de Explorer�
Daar zit redelijk overlap in zo. Maar je hebt gelijk, wel alle drie toppers.
I love a good ābeach to boardroomā.
Deze icm dat het titanium is; Grail.
Moet wel zeggen dat de aansluiting op de kast bij de Astron beter voor elkaar leek te zijn.
maar ook dat moet je denk ik in het echt zien.
Moet wel zeggen dat de aansluiting op de kast bij de Astron beter voor elkaar leek te zijn.
maar ook dat moet je denk ik in het echt zien.
Dat ārandjeā onderaan de kast/bovenaan de band lijkt op de foto misschien op ruimte tussen kast en band. In werkelijkheid springt de kast daar iets in. Aansluiting is perfect.
Je gaat je er geen ābult aan vallenā als je dit horloge met 50% van de listprijs hebt weten te bemachtigen. Het is je gegund ā¦
Haha! Mooi man. Veel plezier er mee.
Aardig koppeltje. 
Dank u zeer! Jij geniet vast met volle teugen van de jouwe? Right up your alley zoān GS.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar als ik daar in 2015 mee begonnen was had het er ook mee op kunnen houden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar ach, het was een leuke reis. De Credor Eichi II blijft staan als laatste grail. 
Geweldig duo Tom!
Is de nieuwe ook titanium?
Nope, staal.
Tsja⦠Als de kinderen het huis uit zijn, de hypotheek afgelost, autoās de deur uit, ik nog 25 jaar moet tot mij pensioen en dan vanaf nu niks uitgeef⦠
Ook die witte is schitterend! 
En nog met Seiko bovenaan, heeft toch wel mijn voorkeur.
toch echt bedoeld om
Daar ga je al 
Net van de verbouwingsuitverkoop. Man voor me heeft een uur naar dit horloge zitten kijken. Kon niet beslissen en zou terugkomen. Hoeft dus niet meer. 10m later was ik ook de deur uit. Maar dan met horloge.

Kon niet beslissen en zou terugkomen. Hoeft dus niet meer. 10m later was ik ook de deur uit. Maar dan met horloge
heerlijk, zo zien we het graag.