Laat je (/een) Grand Seiko zien

Gewoon zelf doen, hup en gaan!

glue

Ik zeg: steengoed

2 likes

Vooral dit saffier is prachtig. De rest ā€¦:persevere:

3 likes

Die dial is niet blauw. Die isā€¦ ja, wat is ie? Kortom, het zouden witte steentjes moeten worden.

Ik vraag mij af wat een goudsmit zou ramen qua kosten. Misschien dat ik hier een potje voor aan ga leggen.

Leuk dat het niet afgeschoten wordt. Ik hield mā€™n hart vast. :slight_smile:

Een paar macro shots mbv eenvoudig voorzet lensje op mā€™n iphone.

4 likes

Heh? Wat wil je nou precies? Jij wil diamanten in je kast of alleen in de kroon?

Om jou of @anon50762135EV even te quoten

"Jij hebt die fratsen toch helemaal niet nodig?ā€™

Het lijkt me door een edelsmid wel mogelijk. Maar hou er rekening mee dat wanneer hij of zij de kroon vernaggelt je meer bij de Seiko Boutique moet betalen dan een kroon waard is.

Ik dacht dat een GS perfectie wasā€¦:thinking:.

Een GS modden. Een Japanse grootmeester moet een wakizashi in zijn buik steken en zijn leven nemen bij Ć©Ć©n stofje onder het glas, maar nee hoor. De boer uit Emmeloord wil diamonds on his wrist bitch, diamonds on his wrist :musical_score:

10 likes

12 likes

Ik vind de damesversie van de nieuw uitgebrachte cocktail-time-achtige platina GS erg tof, althans, de kast. Niet de wijzerplaat, want daar zouden nooit diamantjes moeten zitten.

Inderdaad zou ik geneigd zijn om aan beide kanten van de kast en de kroon stenen te laten zetten. Al is dat natuurlijk een walgelijk duur project. :slight_smile:



Stack flaps, stash stacksā€¦

1 like

Haal dat woordje ā€œduurā€ maar weg. Als je niet tevreden bent, kunnen we samen wel voor je op zoek naar een DJ met steentjes.

Ik wist niet waar mijn mod grens lag, nu wel. Een GS mod je niet. Ik heb teveel waardering voor het merk, voor de techniek en voor de ambacht. Een Rolex of Omega modden heb ik dan weer weinig problemen mee.

En toch zal ik alleen voor de twee laatstgenoemde veel geld uitgeven vanwege de naam. Fuck ik ben hypocriet.

3 likes

Ik heb er over gedacht om de Seiko studio aan te schrijven om te vragen of zij heil zouden zien in zoā€™n mod. :slight_smile:

En ik ga het natuurlijk nooit doen, want tyfus veel geld aan diamanten en zettersā€¦ Tussen droom en daad, nietwaar? Maar de stenen over de zijlijn van die nieuwe GS zijn gewoon net een soort smikkebipsā€¦ Ik wil mā€™n hoofd er in steken om dan enorm te motorboaten.

Welkom bij de club. We hebben 7 miljard leden.

3 likes

En onderweg naar huize MotoSkooly, mijn eerste GS :yum:
image

19 likes

Haā€¦geweldig! :ok_hand:

1 like

2 likes

Ik laat maar even in het midden welke het precies is, liever mooie fotoā€™s op de pols delen toch?

3 likes

Zo is het. :+1:

(ps Ik weet precies welke het isā€¦:wink:)

2 likes

Gefeliciteerd man. Hij haalt het niet bij je Citizen Signature, maar leuk is het wel dat Grand Seiko spul.

2 likes

:rofl: :rofl: Sehr witzig, maar dat zou ik IRL willen kunnen bekijken. De Citizen is vele malen exclusiever, want dat GS spul, daar wordt je mee doodgegooid. Een soort Opel Kadett, als het ware. Je zag ze ook overal. :slight_smile:

2 likes

Dat niet niet maar ik verklaar je wel voor gek :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zou zeggen: maak eens een review met een mooie shoot waarin je ze tegen elkaar laat strijden.

Voor mijzelf wordt het ook een shootout tussen de GS en de Citizen. De winnaar blijft, de verliezer wordt geflipperdā€¦

2 likes

Klopt, echt op elke hoek van het forum loopt wel iemand met een GS te flashen. En dan ook nog te beweren dat een beetje Citizen of Rolex er ook wel aan kan tippen :wink: