Laat je (/een) Grand Seiko zien

Ik ook.

1 like

Sommigen kunnen zich nog het mooie topic herinneren over de BLAKEN Rolex.
Rolexen naar eigen smaak modden.

Dat kan nu ook met
Grand Seiko.

Veel plezier met de configurator!

https://www.grand-seiko.com/jp-ja/special/customorder/

1 like

:disappointed_relieved: :scream:

4 likes

:sob::sob::sob:

1 like

Ik heb altijd al een kermis GS willen hebben :stuck_out_tongue:

4 likes

:neutral_face::open_mouth::frowning::cry::sob::sob::sob::triumph:

2 likes

Enā€¦:persevere::confused::triumph::scream::face_with_thermometer::nauseated_face::face_vomiting::face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Heel goed, deze.
Beter dan die anderen

Er is zelfs een apart topic
Kermis horloges!

Dusā€¦jullie worden vriendelijk verzocht te verkassen naar dat andere topic met deze gedrochten.

4 likes

En ik ging zo slapen.

Lā€™horreur , nachtmerries , zum kotsen.
Ow en ā€¦ :face_vomiting:

2 likes

Excuus, excuus, ik kon het niet laten. In alle eerlijkheid, het ontwerp van GS zelf is ook niet echt om over naar huis te schrijven.

1 like

:sunglasses::heart_eyes:

2 likes

Nondejuuu! :heart_eyes: :heart_eyes: welke GS is dit dan?

En ook dit topic wordt verziekt :+1: :speak_no_evil:

5 likes

SBGA 127

Als dat een echt model is dan mogen ze het woord grand wel van de wijzerplaat slopenā€¦ :scream:

1 like

Pourquoi?

Die is, wat @vierport ook terecht opmerkte, erg druk. Ik zou het niet doen, omdat dit de anti-these van een GS (in mijn hoofd) begint te worden. Drie texturen op de wijzerplaat wordt erg veel.

Kiek 'm goanā€¦ lijkt er meer op voor mij.

4 likes

Ik neem aan omdat hij het model Grand Seiko onwaardig vindt. Gewoon een luchthartige opmerking, maar jij gaat een beetje peuren omdat je dan in de contramine kan. Kun je daarna weer fijn roepen hoe lekker recht voor zā€™n raap je toch bent en dat je dat best weet en dat het nou eenmaal zo is. Dat koketteren wordt een vermoeiende routine.

1 like

Ik sluit mij hierbij aan. Het gebeurt te vaak met Mr timelapse. De lol is er af.

1 like