Laat je (/een) Grand Seiko zien

Ga je deze dan heel veel dragen of gaat ie mee in je kist?

3 likes

Los van de wijzerplaat die zo druk is dat ie me aan zoā€™n jaren-70 discobal doet denken, het schandalig ongecentreerde GS logo wat er als nagedachte op geplakt is, de viijf (!) kleuren metaal die her en der tegen die kast en band aangeplakt zijn, en de verder niet bij de wijzerplaat kleurende zwarte datumschijf?

Niks. Helemaal niks.

Ik blijf bij wat.

Het is het mooiste horloge wat ik heb. :wink:

Nee man! Ten eerste hoop ik in een rubberen zak naar het ziekenhuis te gaan om bruikbare onderdelen te strippen, om vervolgens de rest voor onderzoek aan te bieden aan Groninger studentes (ik heb mā€™n voorkeur).

Dat horloge graag naar iemand die er nog iets aan heeft, tegen die tijd. :slight_smile:

Dank voor de tip :slight_smile:
@Fate_Amenable_To_Change dan plak je je lugs niet af.

2 likes

Ik wel, zie de door mij hierboven geschreven teksten :wink:

1 like

En je had gelijk. Daar mag het grand vanaf gehaald worden. Het Seiko ook wel.

1 like

Ach, ik wil niet te streng zijn, als ze er een 5-je voor in de plaats zetten kan ik ermee leven :wink:

1 like

Dit is Grand Seiko

16 likes

100%!!!

3 likes

Weer op leer.

17 likes

Mensen die door al dit G.S. geweld de onweerstaanbare behoefte voelen zo n horloge aan te schaffen, de firma Brunott uit Rotterdam, heeft nog een leuke Horloge Forum aanbieding. Details alleen ter plekke, en doe ze de groeten van Hendrik :sunglasses:

4 likes

Ik doe mee!

14 likes

17 likes

Ook maar op leer dan :wink:

19 likes

https://wornandwound.com/introducing-the-grand-seiko-ref-sbga384-sbga385-and-sbga387-three-us-exclusive-limited-editions/

5 likes

17 likes

Volgens mij hebben ze deze wijzerplaten speciaal gemaakt om extra te benadrukken hoe storend die gangreserve isā€¦

7 likes

De duurste vind ik het mooist. De andere twee wat minder. Maar ruim 45000 euro blijft een smak geld.

Sorry wat? Holy crap wat een prijsā€¦ Ze doen in iedergeval erg hun best om GS wat meer premium te maken

1 like

Haha wat een kermis. Brrrr.

Meer (en betere) fotoā€™s aub :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue::stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

1 like