Laat je (/een) Grand Seiko zien

En kanonne; wat een beroerde foto heb ik gemaakt zeg

5 likes

Volgens mij zie ik:

SBGH051 voor €4050
SBGJ017 voor €4750
SBGJ019 voor €4750
SBGC003 voor €6500

Plus een SBGX065? voor €1750

3 likes

Het is inderdaad de sbgx065

1 like

Ik denk dat het de oude voorraad is vanuit Amsterdam. Om die reden zou ik de witte hibeat GMT sbgj017 lekker laten liggen, die heeft namelijk een duikvlucht gemaakt op de tegels @tompj

Erger kan bijna niet, maar het siert je dat je het probeert :joy:

Exact, stond ik naast…

1 like

Lijkt me stug, toen ik in Amsterdam was hadden ze alleen nog de SBGA029 en een chrono, volgens mij was het wel ook een SBGC003.

edit: de SBGA029 is mee naar huis gegaan (A)

1 like

Normaal is er bij roermond niets interessants qua GS. Alleen van die mega Chrono GS. Zal dus of van Seiko boutique, Vaessen of Brunott moeten komen. Laatstgenoemde heeft de voorraad overgenomen begreep ik, maar wat zij nu aanbieden is alleen GS label. Zou dus heel goed kunnen.

1 like

Vandaag:

12 likes

Deze ‘Kira Zuri’ mag er ook zijn wat mij betreft :kissing_heart:

7 likes

Eens :ok_hand:

Ps dat vond onze Ener ook al…:rofl:

2 likes

Ach, beter ten halve gedwaald dan tot Ener gekeerd :thinking:

2 likes

We’ve got him !

Best een mooie Grandi bij het juiste overhemd en juiste kolbertje!

4 likes

Ik hoop alleen dat dat niet zo’n hemd is met initialen…:scream::wink:

1 like

Mooi horloge, maar een stijltje heeft deze knakker niet.

Opvallend druk horloge, letters op je mouw (bang dat je je naam vergeet?) en manchetknopen = veel te veel van het goede. Als ik dit zie denk ik niet CEO maar verkoper, als ik even blijf staren verschijnt er een offerte voor iets in mijn mailbox.

Maar mooi horloge, dat wel.

2 likes

De render zag er (in dit geval) beter uit… :zipper_mouth_face:

Ziet er werkelijk supermooi uit!
Wat een strakke klok.
Wil je me laten weten hoe je die Eterna die je gehad hebt, plaatst naast deze?
Grote verschillen?

En als je bang bent dat de GS fanaten je van off-topic gaan betichten dan kan het ook in een pb natuurlijk.

1 like

Is het een idee voor je om eens eigen fotos (van bij voorkeur eigen horloges) te plaatsen ipv geleende foto’s van het net?
Ik bezit zelf geen GS, en hou het meestal bij bewonderen, maar als ik dan toch persé een foto moet plaatsen, dan in ieder geval eentje waarvoor ik, speciaal voor het forum, een winkel in ben gelopen :wink:

11 likes

Volgens het topic mag het :wink:

1 like

Tuurlijk, maar het is toch leuker voor iedereen hier om zelfgemaakte foto’s te kunnen bekijken ?
Dat maakt dit topic juist zo leuk. Foto’s van het net plukken is af en toe prima, maar dat kan iedereen zelf ook wel zonder dit leuke topic.

1 like