Ja, dat is een plaatje, maar niet met de 44gs kast 
Zou willen dat ie er in 42 of 40 mm was.
Beauty
Schitterend werkelijk 
Welke Grand Seiko is dit?
Dank u.
Model nummer is SBGR087.
Wauw… en toen was 't even stil.
Wat een schitterende Grand Seiko.
Ben jaloers.
Prach-tig!!!
Toch wel één van de mooiste GS-sen.
Welke is dit?
Waarom? Waar op?
https://www.exquisitetimepieces.com/grand-seiko-spring-drive-gold-us-limited-edition.html

eens! 
Omdat ik dit een van de mooiste Grand Seiko"s vind, hou wel van Rose Gold.
Jaloers,omdat dit buiten mijn budget is.
Dit lijkt wel plastic. Zeker geen Vacheron Constantin
haha, heb al meer commentaar gekregen op mijn foto’s
Denk dat het anders lijkt, maar het is een prachtige VC band met aan beide kanten croco 
Geen idee wat hij kost. Je kan bij die partij achter de link de prijs opvragen. Maar dan is dit toch een ‘grail’ van je?
Jaloers ben je op iemand 
Maar hij is inderdaad heel mooi.
Ik ben gisteren bij Brunott geweest en ben er bijna uit. Het wordt een Hi-beat GMT alleen is nu de vraag welke? Ik twijfel tussen de SBGJ201 en de SBGJ203. De 201 heb ik om de pols gehad en ik was erg onder de indruk. Schitterende Mt Iwate dial en mooie blauwe accenten. Plaat was ook niet wit-wit maar warme gloed. Ondanks de lichte wijzerplaat oogde hij minder groot dan de SBGA375 die ik ook heb geprobeerd maar mij in real life toch beetje tegenviel.
Dus de 201 of de 203. Qua prijs geen verschil. Op basis van de foto’s online lijkt het relief op de 201 duidelijker en mooier zichtbaar dan de 203. Dat is het enige dat ik kan bedenken.
Zijn er objectieve factoren die de een een betere keus maken dan de ander? Plaatjes als geheugensteuntje:
of
Niet objectief maar vindt de witte vele malen mooier
Ik ook…de witte.