Laat je (/een) Grand Seiko zien

Dat duurt soms idd wel even. Wat is trouwens de listprijs van dit model?

Jammer dat deze GS een Explorer II cloon is. Kunnen ze in Japan niet zelf wat verzinnen ?
Mooi horloge, maar het blijft een kopie van het origineel. Typisch Japans

Typisch Japans :thinking:, het zijn geen Chinezen hé…

Mijn nieuwe Daily Beater :heart_eyes:

14 likes

Waarschijnlijk wel veel beter afgewerkt :joy: Maar zal inderdaad de originaliteitsprijs niet winnen.

3,2k geloof ik

Ik refereer meer aan de autoindustrie uit de jaren 70 en 80 van de vorige eeuw. Anno 2018 is dat natuurlijk niet meer het geval.

1 like

Qua afwerking wint de GS, maar dit blijft een zielloze quartz kopie, die sneller afschrijft dan Sushi.
De meeste GS horloges zijn gelukkig wel origineel (en die bewonder ik dan ook),maar onder de sportmodellen zit behoorlijk wat “leen” werk, qua design.

2 likes

Een mooie groene kwarts GMT. Heel fraai vind ik de wijzerplaat. En groen is wel weer eens wat anders. Met het GS kwarts uurwerk een afwijking van ongeveer 5 seconden per jaar. Een vrij ideaal ‘grab and go’ horloge.

17 likes

Erg mooi! :ok_hand:

En potdorie ik vind dat GS lettertype toch wel zo fantastisch! :ok_hand:

5 likes

Zo is ie weer prachtig. Ik ben nog wel nieuwsgierig naar de gewone wristshots.

1 like

Inderdaad. Hier een om een pols:

18 likes

Ook niks mis mee! al lijkt de wijzerplaat op deze foto eerder zwart.

17 likes

Zo dan , dat is even een gave foto van je NA :ok_hand::heart_eyes::heart_eyes:

Dit is gewoon kunst in een 38mm verpakking :joy:

2 likes

Nog maar eentje van mezelf:

14 likes

Opvallende manier om een foto van jezelf te maken… :wink:

Horloge van mezelf…

1 like

Licht enthousiasme overviel me zojuist toen de lieflijke dame van de PTT deze enveloppe in mijn brievenbus deponeerde.


Nu kan ik in alle rust mijneren welke in 2019 mijn pols mag versieren. Ik trek me even terug! :blush::+1:

6 likes

Ik hou van de vintage details op deze GS

22 likes