Laat je (/een) Grand Seiko zien

8 likes

@edbro
@koetsjh

4 likes

Ik ben gisteren bij Brunott geweest en ben er bijna uit. Het wordt een Hi-beat GMT alleen is nu de vraag welke? Ik twijfel tussen de SBGJ201 en de SBGJ203. De 201 heb ik om de pols gehad en ik was erg onder de indruk. Schitterende Mt Iwate dial en mooie blauwe accenten. Plaat was ook niet wit-wit maar warme gloed. Ondanks de lichte wijzerplaat oogde hij minder groot dan de SBGA375 die ik ook heb geprobeerd maar mij in real life toch beetje tegenviel.

Dus de 201 of de 203. Qua prijs geen verschil. Op basis van de foto’s online lijkt het relief op de 201 duidelijker en mooier zichtbaar dan de 203. Dat is het enige dat ik kan bedenken.

Zijn er objectieve factoren die de een een betere keus maken dan de ander? Plaatjes als geheugensteuntje:

of

4 likes

Niet objectief maar vindt de witte vele malen mooier

3 likes

Ik ook…de witte. :ok_hand:

2 likes

Zwarte

Rode

Of groene?

7 likes

Die rode is echt eens iets anders zeg.

1 like

I agree. Het is wel een limited edition, de SBGJ021

De prijs ligt daarom wel een stuk hoger.

Homeless men’s GS:

Eens kijken of iemand wat te mauwen heeft over mijn outfit. :joy:

8 likes

En weer een echte GS :wink:

8 likes

Nat gras in de kantoortuin?

2 likes

Dorpspleintje. Even loempia’s gegeten en een stukje gewandeld. Dat kan op een kantoordagje. :wink:

Koud buiten?

1 like

Maar die zijn gelijk een stuk dikker en duurder…

Ja best wel. Gelukkig had ik de lammetjes en de geitjes mee.

1 like

Het is dezelfde met een ander likje lak erop.

1 like

Klopt, even gemist dat dat ook een gmt was… Las ook over de SBGA375, dat een Springdrive is. Die zou in ieder geval dunner moeten zijn…

1 like

Witte datumaanduiding minder mooi vind ik. Nog afgezien van het feit dat deze niet te vinden zijn en stuk duurder. Ik zie meer stemmen voor de witte, mmm…

1 like

Je ziet eruit alsof je al 15 jaar dezelfde vanille vla van de Friesche Vlag koopt.

4 likes