Haha, ik heb gewonnen! Niet door m’n kennis maar door simpelweg steeds (nou ja steeds… drie keer om precies te zijn) het antwoord te kiezen dat voor Seiko het meest gunstig was, haha.
Maar ik heb er zin in!
Heel veel plezier gewenst, enne hou ons op de hoogte!
p.s. het zou toch ook wel erg verdacht zijn als ik alle hoofdprijzen gewonnen had 

Hen je die Rolex service voucher nog liggen? Die kan ik wel gebruiken…
Is het wellicht een idee om eens een mini-meet met de GS eigenaren (en andere geinteresseerden) van het forum te organiseren? Dwalen toch wel een aantal mooie exemplaren rond op dit forum. Moeten ze alleen niet daarvoor alweer geflipperd worden. 
Hoor graag of er animo voor is!
Als ik behulpzaam kan zijn, laat maar weten!
Een “Laat je/een Grand Seiko zien” in het echt. 
Als mijn werkgever een beetje wil meewerken ben ik er ook bij.
Ik ben wel geïnteresseerd. Lijkt me leuk!
Zijn er al mensen uitgenodigd?
Ik ben er ook bij op 7 december op de GS meeting. Toch verder niks te doen 
Verder lijkt mij een GS mini meeting wel een leuk idee. Ik wil wel een presentatie geven met als thema: “How to Mod a GS” want gisteren met een gepassioneerd HF mod lid we noemen geen namen, toch @royke74 mijn GS open getrokken voor een mod plan natuurlijk onzin is, van een GS blijf je af aldus onze HF modmeester @HanDavinci
Anywhoe…, foto van het vooronderzoek:
Ik kreeg gisteren de uitnodiging
Ai dan zal ik wel niet aan de beurt komen
Hm, ik heb hem ook nog niet ontvangen…
@hendrikjandetuinman heb je de uitnodiging per mail of “gewone” post ontvangen?
Per mail
Ben bang dat ik er niet bij ben dan… 

Die is mooi! Ben redelijk gek op de ‘snowflake’ over andere door de blauwe seconde wijzer. Maar dat heeft deze ook. Wat voor een type is dit?
Off topic: zo’n blauwe wijzer zou in het blauwe gedeelte van dit moe forum niet misstaan! 
Een SBGH001.
Even je flipperfrequentie doorgeven… dan kunnen we die datum een beetje mikken.
Gaan de ongenodigden nu party crashen? “Ben uitnodiging vergeten, maar heb wel een GS”