Laat je Glycine zien!

Gaaf!

Zoekt en gij zult vinden. Ze zijn en tijdje “weg” geweest maar ik zag niet zo gek lang geleden een Massdrop/ Drop aktie waar ze weer werden aangeboden.

Anyway; lang leve de Airman!

7 likes

De Airman vandaag een facelift gegeven met een Strapcode Super Oyster. Ik was niet zo weg van het zwarte standaardbandje…

5 likes

Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze band er niet zo bij vind staan :face_with_hand_over_mouth:

Wel een prachtig horloge!

1 like

Dat mag je rustig bekennen hoor. :wink: Smaken verschillen gelukkig!

2 likes

Dat is zeker waar!

1 like

Ik heb ook nog een handgemaakte bruin-leren band uit Turkije onderweg. Altijd leuk om af en toe eens te wisselen.

1 like

Loop je lekker rond in Zuid Frankrijk kom je deze straat tegen…

7 likes

7 likes

Even dit topic weer leven inblazen met deze NA

7 likes

De Gylcine Combat Sub vind ik oprecht een tof ding.

1 like

Dank je, iets wat niet op de fotos te zien is maar waar ik ook echt van onder de indruk ben is hoe plat dit horloge is. En dat zie je ook terug als je naar de plaat kijkt.
En deze kleurstelling vond ik meteen gaaf toen ik hem tegenkwam.


Heel plat😬

5 likes

Ik vind ‘plat’ een ondergewaardeerde eigenschap van horloges.

Ik ben een groot fan van het micro-rotor/microtor idee voor automaten, die nauwelijks dikker zijn dan handwinders. Of hoe rolex het doet, met een 114060 van gewoon 12.5mm dik…

De BB of Pelagos zijn met 14-15mm echt aanzienlijk dikker.

2 likes

20 ATM waterdicht bij een dikte van 10.6 mm TOP :+1:

1 like

Prachtige horloge’s helaas kreeg die bij mij maar weinig draagtijd, morgen gaat die naar een ander baasje.

8 likes

Is een hele mooie Glycine inderdaad!
Hoe beviel de 24u klok?

2 likes

In het begin even wennen maar went vrij snel.

1 like

Heb serieus overwogen met je te gaan praten over die Glycine. Vind m erg tof. Fijn dat ie verkocht is.

2 likes

Dankje!
Glycine blijft binnen het forum :wink:
Het is echt een heel mooi horloge, afwerking is top en best wel zeldzaam ik ben er tot opheden geen één meer tegen gekomen op het web.

1 like