Laat je gouden horloges zien!

:point_right: [quote=“HanDavinci, post:301, topic:177552”]
omdat hij lelijk is
[/quote] :point_left:

De gouwe van zoonlief.

1 like

9 likes

Laten we vaststellen dat onze bandensmaak verschilt :joy:

1 like

Welke “massief gouden-prijs” heb je er zelf voor betaald?

Lastige vraag. Is al een tijd geleden dat ik hem heb gekocht. Maar meestal betaal ik niet meer dan een enkele honderd euro voor een horloge. Met uizonderingen daar nagelaten.

Omdat iemand hier een foto van aantal jaar terug deelde van zo’n 200 euro ben ik ook even gaan kijken op het internet. Hij wordt nog aangeboden voor zo’n 600 euro (ook in het geelgoud), maar dan niet compleet met doos wat natuurlijk jammer is. Er zit best een mooie nette doos bij. Dat is in mijn ogen best een leuke prijs voor een horloge die is uitgebracht rond de eeuwwisseling. Zit een standaard Zwitsers uurwerkje in en saffierglas.

Voor dat geld koop je niet geel/witgoud in het aantal grammen wat het horloge zou wegen zonder de overige onderdelen.

Dus het is aannemelijk dat hij niet massief goud is :slight_smile:

Had nogmaals doos erbij gepakt en vergiste mij ook. Alleen de besel is volgens certificaat van 18k massief witgoud.

Ook die zal niet massief zijn schat ik in

1 like

Deze zon aanbidder. Natuurlijk niet echt goud, maar vond dat hij paste.

3 likes

Als dat online staat & in het certificaat, waarom dan niet? Hoe zwaar is 'n bezel? 15 / 20gram?

In 14k zou dat betekenen dat het bezeltje nu 320 euro zou opleveren. Lekker spannend. +50 wat een gewone invicta mag kosten is nog geen 400 euro. Als hij’ m gekocht heeft voor 600…

Ik heb hem geloof ik tussen de 200-300 gekocht

Gelijk om laten smelten dan. :scream:

1 like

Is geloof ik zelfs 18k

Nou

Hierom dus

1 like

Ja, 10 jaar geleden was de goudprijs heel anders ehh.

Ik heb hem ietsje korter dan dat.

:+1:t2:

De bezel insert is witgoud

2 likes

Ik heb twee gouden vintage horloges, een oude Tudor en een OmegaTudor5

16 likes