Laat je gouden horloges zien!

Nieuw wel, maar daarom zie je hem nog niet vaker. Zal de prijs wel voor iets tussenzitten…

Net even gekeken naar het aanbod op Chrono24. Zag een stuk of 40 Smurfen tegen 240 Hulken…

Ja grijs is er genoeg staal te vinden. Maar doelde op bij een AD :wink:

Hebben ze ook nog stijl daar in Mexico


Het opgelegde logo is witgoud…:grin::grin::grin:

5 likes

Nice! Waar heb je die band vandaan? Ik zoek ook zoiets (jubilee) voor mijn “gouden” seiko 5je :slight_smile:

https://www.watch-band-center.com/shop-watchstrap.html

Hier heb ik hem gevonden. Let wel op dat de kwaliteit een beetje bagger is

2 likes

Thanks, ik zal even kijken! :slight_smile:

Bestaan die dan?

Nieuwe bandje zit erop!

6 likes

Mijn 18k gouden Trio.

Heb ook nog 2 vergulde horloges, maar die tellen naar mijn mening niet mee als “gouden horloges”.

14 likes

Gaaf spul! Bijzondere vorm hebben de lugs van die Memodate. :relaxed:

Hier ben ik het op zich wel mee eens. Misschien moeten we ook maar een “vergulde horloges”-draad maken? Al die vergulde horloges zijn ook mooi om te zien. :hugs:

Witgouden bezel, indices, logo, wijzers,
stainless steel case, wat moet ik nou ?

4 likes

De Pontiac gebroederlijk naast de JLC en IWC :rofl: mooi hoor!

1 like

Tnx, het enige nadeel van die memodate is wel dat hij Fixed lugs heeft dus moeilijk om te bandenswappen :slightly_frowning_face:

En ik ben het met je eens dat al die vergulde horloges ook absoluut mooi zijn om te zien.

1 like

Hij krijgt ook net zo veel liefde :wink:

2 likes

Ik vind dat juist heel charmant, wat mij betreft nooit uitboren! :smiley: Mooie knipoog naar de tijd waar het horloge uit stamt. :relaxed:

Maar dat het lastig is, dat zal ik niet ontkennen. Misschien moet je gewoon een grote verzameling vouwbandjes aanleggen. :stuck_out_tongue:

1 like

Nee uitboren zal ik nooit laten doen, hij is mooi zoals hij is.
En ik kan er natuurlijk altijd een Nato strap aan hangen😉

1 like

vers binnen! Net echt he? :slight_smile:

5 likes

Ziet er goed uit!

1 like

Vandaag deze om

3 likes