Wat een schoonheid!
Maak er aub ook eentje wat meer van de zijkant.
Ik vind de SBGV017 met afstand de mooiste. Maar dat is nogal persoonlijk. Ik vind op de SBGP007 de rode secondenwijzer niet mooi en de 233 is van Titanium en dat vind ik bij GS gewoon niet mooi. In ieder geval lang niet zo mooi als staal qua finish. Zaratsu is voor staal
Prachtig!
Mooie pics man!
Thanks!
Ook bedankt van mij
Is het normaal dat je zoveel staart naar een horloge? Of is dat de zaratsu polishing dat me verleid?
Wij horlogeliefhebbers vinden dat normaal!
Bij deze zeker normaal.
Toch is is het met een GS anders … een nieuwe aanwinst bekijk ik uiteraard vaak … maar hier staar ik gewoon naar, de afwerking, de floating sec wijzer … zucht
Ik vond tijdens het surfen deze afbeelding van onderdelen van het eerste (of een van de eerste) spring drive uurwerken. Om te tonen als iemand ooit nog eens zegt dat spring drive niet mechanisch is. Waarom stoppen ze er dan 276 onderdelen, waaronder zoveel tandwielen en veren, in?
Cool!!! Thx.
Niet vreemd hoor…ik heb exact hetzelfde met mijn GS (spring drive) En iedere keer is het weer een echt wow moment…heel bijzonder!
Wat een beauty!
Dat is altijd zo’n beladen discussie. Zolang er geen batterijen of accu’s in zitten en de energie uit een veer komt is het mechanisch wat mij betreft. Geweldige techniek gewoon!
Machtig mooi idd!
Lastig hoor! Als ik tussen deze moest kiezen dan zou ik een voorkeur voor de titanium kast hebben, die dragen zo heerlijk licht. Maar de dial van de SGP007 vind ik mooier van kleur zo van de plaatjes. Het contrast met de rode secondenwijzer en gouden sterretje is ook net wat sprankelender dan de wat legere dial van de SBGV233. Die laatste is wel het ideale horloge voor elke dag.