Laat je Grand Seiko zien III

Heel netjes!

Is dit een LX100 of een LX100 II? De lens is meen ik hetzelfde, alleen de LX100 II heeft een nieuwere beeldchip. Ik kan namelijk van iemand een LX100 overnemen, en overweeg het te doen.

Volgende keer wel even de GS kroon horizontaal voor de finishing touch. Daar is hier al eens discussie over geweest, en het lijkt erop dat de meeste GS kronen eindigen met GS horizontaal ‘op de kop’.

2 likes

Dankje! Ik ben een complete foto noob dus heb nog veel te leren en te proberen. Wel leuk trouwens. En het is de LX100…met extra Raynox macro lens.

Ja die kroon idd…toch wel kwalijk dat GS dat niet op orde heeft. :rofl:

2 likes

Netjes hoor. Goeie camera.

1 like

Nope, Japans soort van perfectionisme. Laat een ander je GS omdoen om het te checken. Als de hand / pols houdt in de natuurlijk zichtstand staat als je met de armen over elkaar staat te praten, of als de pols op het bureau ligt als je in gesprek bent (vaak met de handpalm schuin opzij naar boven, noem maar wat, zie je zelf de kroon niet. Maar de gesprekspartner kijkt tegen de kroon aan…

Viola, voor de buitenwereld staat de kroon trots recht en goed afleesbaar.

Tenminste… je moet goie ogen hebben, dat dan weer wel, want het is natuurlijk gewoon potdekke klein op afstand. :wink:

4 likes

:rofl: Is over nagedacht…

1 like

Hetzelfde geldt voor de schroefjes van de band… kiek maar hoe die zitten. Buienkant pols zitten de schroefjes altijd uit het zicht van “de ander” als die tegen de zijkant van de band aankijkt. En aan de binnenkant pols zowel uit het zicht van de ander als van jezelf.

Overigens doen meerdere fabrikanten dat ook.

2 likes

Trouwens, lekker hè, die details door een macro lens. :wink: :yum:

1 like

Grappig feitje over de schroefjes…en de kroon.

En ja macro blijf ik het leukst vinden…heb eerder zitten pielen met zo’n opzet lensje voor de iPhone en dat was erg geinig. Nu eens zien wat ik met deze combi eruit weet te krijgen… :+1:

2 likes

Was gezellig met je @Jurtz, in dit topic. Wie weet tot in het Rolex-topic.

2 likes

En daar zijn we weer :blush:

Gisteren wederom een GS gekocht :sweat_smile:

33 likes

15 likes

Van harte!!!

1 like

Dank je :blush:

Gave aanwinst! :ok_hand: Het doet me deugd te weten dat er een nog grotere flipperaar op het forum actief is en het met mij nog niet zo slecht gesteld is! :stuck_out_tongue_winking_eye: Geniet van deze topper! :blush: :+1:

2 likes

Die kans is vrij groot! :wink:

Haha, jij kan er ook wat van zie ik net hier op het forum voorbij komen, wat een collectie wordt eruit gedaan dus ben wel erg benieuwd wat er terug gaat komen :thinking:

1 like

Hoogstwaarschijnlijk deze, maar zeker weten doe ik dat nog niet.

Excuses voor de heiligschennis door het plaatsen van een Rolex in dit topic.

5 likes

Die van @WristCandy ?

Gaaf en toch weer Rolex :ok_hand:

2 likes

Nee, maar wel van een andere zeer gewaardeerde handelaar. :wink: Ik blijf toch een speciale band hebben met Rolex om één of andere manier. Begrijpen doe ik het niet. :thinking:

3 likes

Super, allen daarheen!
Ik ben benieuwd of er in Oost- of West-Vlaanderen ook nog verkooppunten bijkomen.