Ook zo’n plaatje van een horloge. Lastig kiezen tussen deze en een GS voor een HAQ model…
Het is een onmogelijke keuze maar ik ga hem vanavond mogelijk toch maken.
Or deze of de SBGV005 gaat vertrekken afhankelijk van mijn plannen.
Maar goed, het lukt me al niet uit deze foto’s van zojuist te kiezen.
De laatste. Ps wat een beauty!
Eventueel wel interesse in Chronomaster…
De ene klok moet je naar boven of beneden draaien voor het verzetten van de datum. Merk dat ik vaak allebei de kanten opdraai om te verzetten
Dank allemaal!
Daarover gesproken: wat voor marge blijft er volgens jullie over nadat een AD 20% korting heeft gegeven?
Hoho…
Per horloge is de marge superhoog, maar waarschijnlijk is het aantal verkochte horloges in een week best wel laag en heeft de fysieke juwelier best wel hoge kosten.
Dat van Juwelier Georges wist ik ook niet!
Ik kom vrij veel in Leuven, maar vermijd het centrum zoveel mogelijk.
Hebben ze daar veel modellen op voorraad?
Ze hebben daar geen Grand Seiko. Ik ben er gisteren nog geweest.
Ik denk dat je deze vraag in het verkeerde topic stelt.
Ik vind 20% korting ook wel voldoende. Het zet ook druk op je 2ehands markt. Ik zie nu GS te koop staan die je voor nauwelijks meer met 20% korting nieuw haalt. Aan de andere kant leveren al die aankopen met 20% korting op nieuw ook weer een mooie 2ehands pool op
Dan is de Citizen toch wel mijn favoriet met betere nauwkeurigheid, de mogelijkheid om alleen de urenwijzer te verzetten, de wijzerplaat en titanium kast. Tenzij je volgend jaar je plannen gaat uitvoeren, dan heb ik wel belangstelling voor de Citizen !
Ik heb geen idee wat ze op voorraad hebben. Hij is recent toegevoegd als “Grand Seiko Salon” op de belgische Grand Seiko site. Tot voor kort waren er de bekende 2. Antwerpen en Luik.
Ik had op het forum ook de vraag gesteld of iemand iets meer weet over wat nu juist een “Grand Seiko Salon” is. Maar daar werd nog niet op gereageerd.
Vreemd. Het staat er toch duidelijk.
Heel vreemd ja. De verkoopster bekeek me alsof ze nog nooit van Grand Seiko gehoord had. Ze wist wel te vertellen dat hun filiaal in Louvain-la-neuve Seiko verkoopt.
Er is genoeg animo, maar in de Citizen heb ik ook interesse !
Ik doe ‘het’ niet vaak met mijn betere helft en als het aan mijn vrouw zou liggen zouden we het nog veel minder vaak doen maar vandaag was het een openbaring.
Ik bedoel natuurlijk het goede gesprek over de mooie horlogehobby. Mooi inzicht had ze.
Echt een stuk nuttiger als het gebruikelijke ‘maakt mij eigenlijk helemaal niet uit’. Nou dan weten jullie het wel!!
En dat op een doordeweekse woensdag.
Heb net gehoord dat de collectie vanaf 04 sept in de winkel ligt.