Nieuwe aanwinst (ook wel Smurfflake genoemd, courtesy of @Bauhaus):
@JPM: beat you to it . Verheug je maar vast op de jouwe!
En met zijn broertjes:
Nieuwe aanwinst (ook wel Smurfflake genoemd, courtesy of @Bauhaus):
@JPM: beat you to it . Verheug je maar vast op de jouwe!
En met zijn broertjes:
Jaaa, ik dacht eerst dat je de gouden SBGW231 had gescoord, maar het is de skyflake met een gouden tintje door reflectie! Maar oh, wat zou dat dus een mooie combi zijn. Een gouden skyflake
Absoluut top! Daar ga je geen spijt van krijgen. Die 211 en 407 zijn vanaf heden dus ook onlosmakelijk verbonden aan elkaar. Ik ben oprecht benieuwd wat dit trio nou uiteindelijk voor jouw collectie betekent en of je ze lang gaat houden.
Geniet ervan Tom👍
Een prachtig trio zo.
Fantastisch mooi trio Tom. Gefeliciteerd!
Super Trio, wauw
Prachtig trio. Heel veel draagplezier
Wat een hoop lekkers zeg!
Die naam had ik nog niet gehoord. Gefeliciteerd met je Skyflake!
Gefeliciteerd, wat een geweldig mooie horloges! Ben wel benieuwd of de snowflake en skyflake voldoende onderscheidend zijn op langere termijn.
De tijd zal het leren. De Skyflake zit qua kastvorm en stijl ook weer dicht bij de 231. Maar de Snowflake op metaal, toch weer heel anders. En als er ooit een weg moet, welke dan? Da’s bijna een onmogelijke keus.
Ja dat is zeker lastig, zo niet onmogelijk. Dus maar niet zover laten komen. Of ons laten kiezen…
Die zwarte band op de GS van @watchup? Netjes zeker…maar mij iets te dressy als totaal combi voor mijn GS.
Heb sowieso besloten om mijn GS (toch zeker nog even) op staal te dragen. Vind het een lekkere combi zo…dressy plaat op een stoere ss band. Plus nu ik eindelijk een horloge heb gevonden dat lekker (zelfs perfect!) zit om mijn pols zou ik een beetje een doofus zijn om die er meteen weer af te knallen.
Ik zou deze nergens meer knallen behalve op je nachtkastje met slapen. Dit is een absolute keeper voor jou! Hier kan ook prima nog een Pelagos, Sinn, Damasko of wat dan ook langs mocht je ooit toch nog kriebels krijgen.
Dank…en idd zoiets is in lijn met mijn gedachten. Ps…bijna 1 maand inmiddels…
Ik en Ik denk dat ik namens velen spreek(zeker in dit topic), we zijn trots op je!!!