Laat je Grand Seiko zien III

Hou vol!
Net een AA meeting zo. Wie is je anti-flipper-buddy? :joy:

5 likes

Prachtige set. Gefeliciteerd

1 like

Vandaag gewoon lekker een quartzje…

14 likes

Haha ja idd. M’n anti-flipper buddy? M’n bankrekening. :rofl:

3 likes

Geweldig trio :heart_eyes:
Maakt niet uit wat je om doet, altijd top!

1 like

:sunglasses:

13 likes

Het werd eens tijd ook. :see_no_evil:

Photoshop of the real thing?

Niet zeker…

Die foto komt van deze website af.

Als je referentie SBGJ237 opzoekt kom je op een GS uit met zo’n clasp.

Nu nog hopen dat er binnenin een klik systeem zit(mooiste zou zijn door op het GS logo te drukken), anders zit je nog met tooltjes te werken…

1 like

= the real thing en is er ook al geruime tijd.

1 like

En nu nog een optie om deze clasp om bestaande RVS en titanium banden te zetten…

1 like

Ik vind de gaatjes niet heel dicht bij elkaar zitten. Het is zo jammer als die afstand net wat te groot is. Zo’n systeem staat je toe om het nog nauwkeuriger te doen dan een halve link.

Sbga433/sbga435 china LE. 41MM

7636215985136211

8 likes

Mijn Chinees laat me een beetje in de steek, maar is dit Titanium of staal? Die tweede is in ieder geval awesome! :heart_eyes:

Mijn chinees is ook een beetje roestig, maar volgens mij snowflake case, zou me niets verbazen als het titanium is.

1 like

Kan toch ook gewoon in een 39mm kastje…

Ik ga maar rustig verder met wachten op de post.

Hmmm. Ze kunnen hun goede ideeën soms wat te ver doorvoeren die jongens. In beide gevallen is de gangreserve te aanwezig. Sowieso vind ik de wijzerplaatstructuur erg heftig overkomen. In ieder geval op deze foto’s. Het mag allemaal een flinke stap subtieler wat mij betreft.

1 like

2 modellen voor de chinese markt. Nog niet veel over te vinden maar de SBGA433 is iig stainless steel en LE op 222 ex.

Vers van de pers.
Heeft zaratsu behandeling gehad in polen, rob poeters uurwerk volledig gedaan en band bij heritage leather strap vandaan

23 likes