Nogmaals gefeliciteerd. Het was een serieuze bevalling maar zeer de moeite waard.
Dank voor je uitgebreide antwoord! 
En @El_penumbra voor je korte
.
Ik vind m tof, die SBGX093.
Ik heb recent de collectie gehusseld en nu (oa)
2 Rolexen (een gmt-master II 16710 en een Explorer II 16570) en de GS (sbga375).
Mijn idee was een der Rolexen casual te gaan dragen en de GS als afwisseling (iets netter horloge en meer shiny met de 44GS kast).
Maar de ‘recente’ ontwikkelingen in 020 waar ik resideer maakt dat ik niet comfortabel met een Rolex over straat ga (wat alle stoere mannen er ook van vinden).
Dus… het plan is: 1 Rolex eruit (met pijn in het hart toch de 16570 die ik al 3 jaar heb, want de GMT is mijn favoriet). Maar de SBGA375 vind ik zoals gezegd niet echt geschikt als daily/all rounder, dus mag er wat anders bij.
Vandaar dat ik bij de SBGX093 uitkwam, had m al eerder in dit topic en ook op Chrono gezien.
Sportief, maar geen duiker oid (ook nog een Doxa als vakantietopper), under the radar, meer geborsteld dan gepolijst, beetje lume, HAQ. Lijkt me helemaal top!
Ik zal jaap eens een berichtje sturen 
En sorry voor dit semi-on topic epistel 
Nou zijn er veel GS’en moeilijk goed op de foto te krijgen maar dit is toch wel een regelrechte ramp.
Die plaat is niet goed hoor. Allemaal krassen… 
Jonguh, da’s kunst ja! Da zijn bamboestengels.
Owh. Niet omdoen in de buurt van Emmen dan 
Daar woon ik niet heel dicht bij dus zal voorlopig geen probleem zijn.
Gaaf hoor!.
Maar veel te dik voor jouw polsje 
Woot heb je hem nog steeds?
Wow, dat is wel erg groen! Moet je denk ik in het echt eens bekijken.
Ik vind de SBGA299/SBGA301 toch redelijk de lading dekken. Alleen JDM. 
Haha
A.s. dinsdag vieren wij ons 1-maand jubileum. 
Klopt, die (de sbga301) maakt nog steeds een kans én het is een springdrive.
Maarrrr… Alles behoorlijk gepolijst…
Het idee is een beetje aan het groeien om volgend jaar hier serieuzer naar te kijken.
Volgens mij alleen de lunette en een flankkantje. Band en rest van de kast geborsteld.