Als je dan tóch niks gaat verkopen, weet ik nog wel een mooie toevoeging aan je collectie!
Ben je ‘m nou aan het pluggen? Je kunt me ook gewoon een berichtje sturen hè …
Haha,
Ik denk dat ik een RLC dilemma poll eruit gooi, want ik weet niet wat ik moet houden
We zijn benieuwd . Pb is welkom inderdaad
Geldt ook voor mij Paul. PB altijd welkom
Toch niet verkeerd, al drie mensen die om een PB vragen
Het is dan ook een prachtig horloge!
Is dit de collectie of wat weg mag?
Even de koopwaren in de snoepwinkel aanprijzen!
tja, dat is het dilemma dus
Maar met een Vacheron op komst is dit niet verantwoord. En al deze wijzerplaten zijn bijzonder. Qua kast design mis ik een 44GS, maar die zou ik alleen terug willen als sbgw047
De blauwen op links staan te koop, hoewel ik erg twijfel of the 60th. En als ik naar de plaatjes kijk dan blijven alleen de eerst 2 a 3.
Maar ik ben net een ekster.
Rechtsboven houden. De rest eruit. Graag gedaan.
De bovenste twee voor mij graag …
Ik vind het alleen een beetje jammer dat die de oude ‘signing’ hebben.
Nog Skyflake-fotootjes geschoten dit Weekend Tom?
Welk type is de 5e met die groene seconde wijzer? Is dat een sunburst plaat?
Ha, nee Niels. Te druk met ernaar kijken. Vandaag mee naar kantoor. Voor het eerst een opmerking/compliment gekregen over een horloge.
Het blauw is wel best even wennen. Maar deze bijzondere kleur icm die waanzinnige afwerking is echt gaaf.
Voor de mensen met (of zonder) een skyflake SBGA407. Prachtig om de vloeiende spring drive secondenwijzer te zien:
Dat zou ik juist een voordeel vinden Zeker bij een quartz.
De bovenste twee vind ik ook het mooist sbgv011, sbgh047
@Phoenix.bas Dat is en USA limited. Zilveren wijzerplaat heeft een verticale brush. Seconde, PR wijzers en tekst onderin zijn groen. sbga427.
Gaaf hoor! Die verticale brush zie je niet op de foto, lijkt bijna sunburst, vandaar dat ik hem niet herkende…