Echt heel fraai. Welk typenummer is dit exact? SBGA373G?
Merci.
Yep, deā¦
Ah dank! Ik zat me al suf te vergelijken maar meende steeds minieme verschillen te zien. Die kastvorm alleen al is een kunstwerkje hoor
Ik zou er voor gaan. Ik heb destijds mijn SBGR311 weggedaan voor een SBGV207, puur omdat ik de kastvorm mooier vond (ook een stuk minder dik)
Jouw SBGN007 is ook redelijk dik, al helemaal voor een quartz.
Wat een schitterende horloges in dit topic! Genieten om doorheen te scrollenš
Wow! Nice! Welke is dat?
Ik vind hem toch redelijk slank dragen, vormt perfect mee met de pols. Maar de kast van de 44GS is wel vele malen mooier dan mijn exemplaar, dat is zeker. Alleen de GMT voelt weer wat specialer en ik ben fan van de groene plaat. Eens goed over nadenken!
Dat zou ik niet zo weten. Ik denk dat ik de GMT zou houden of zou wisselen voor eentje met het nieuwe 9F85 uurwerk, waarbij je de urenwijzer apart kan verzetten.
Ik kan bij mijn exemplaar de urenwijzer reeds apart verstellen
Welke had je in gedachten?
Zijn maar weinig varianten met 44GS kast en quartz uurwerk, toch? Of vergis ik mij?
Ik heb de āsimpeleā sbgp003 op het oog, dus quartz uurwerk en zwarte plaat.
Ik houd wel erg van deze āeenvoudā. Diepzwarte plaat met slechts de GS Grand Seiko tekst.
Daar zit ik ook over te denken. Erg mooi.
Hoe mooi die zwarte ook is, imho leven de wijzers op een lichte wijzerplaat heel veel meer.
Dan komen de facetranden van de wijzers veel mooier uit.
Dit dus:
Ook prachtig. Ik vind het contrast tussen wijzers en markers en de zwarte wijzerplaat Juist ook heel mooi.
Absoluut, en die zwarte datum om de balans niet te verstoren.
Je kunt nog kijken naar het vorige model Sbgv207.
Mocht de dikte vd kast meespelen.
11.1 vs 10.4mm en het prijsverschil van ā¬200 list.