Is die nieuwe ‘zoveel’ dikker?
Die vind ik ook prachtig, maar heb al best wel wat lichte platen. Donker is dus handiger 
Waaw!! Dit was een heel mooie geweest voor de foto challenge van een paar weken geleden met als thema zon 
Dat zal komen omdat Grand Seiko het gebruik heeft om de wijzers op een lichte wijzerplaat te polijsten, en die op een donkere plaat te borstelen.
Ik kijk er vanop dat die van Svennos zo lang te koop staat. Plaatje op die Molequin. Zat er nog maar wat in de cookie jar.
Ik had hem wel weggesnaaid als hij niet precies tussen mijn 231 en Skyflake zou zitten.
Nee, daar komt het voor mij niet alleen door. De strak gepolijste randen zitten op alle wijzers en als daar een donkere schaduw op valt geeft dat een mooi contrast met de lichte wijzerplaat. Op een donkere plaat heb je dat niet of veel minder.
Op deze foto zie je het goed bij de urenwijzer:
Sowieso dezelfde kast als de Syflake dus dat een beetje zonde zijn.
Je bedoelt de minutenwijzer bij de 293 denk ik? Die heeft mooie donkere randen inderdaad.
Die ja! 
En dat is puur reflectie. Vind ik een van de mooiste aspecten van een GS.
Idem hier, ik ben juist aan het proberen om even geen geld uit te geven aan een 3-6k horloge, om iets tussen de 6-15k te kunnen kopen. Denk ik…

Tuurlijk! 
(Ik krijg overigens jeuk van de blije Rolex kleurtjes dus ik zeg niks)
Ik heb een oranje-geel gestreept zonnescherm die soms reflecteert op de randen van de wijzers. Dat is erg mooi op een zwarte plaat 
Zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Heel mooi. Bij nader inzien vind ik dit de mooiste ‘seasons’ uitvoering. GS in het goud
.
En daarom dus!!!
Die onvoorstelbaar strakke of beter ‘vlijmscherpe’ wijzers…
Met een prachtige sunburst wijzerplaat.