Laat je Grand Seiko zien III

De kastvorm wordt inderdaad mooi geaccentueerd. Ik ben nog op zoek naar foto’s van een 44GS kast op leder.

18 likes

Heb je insta?

Zoek even op SBGV005.

Voorbeeldje:

6 likes

Thanks! Heel mooie foto’s.
Ik denk dat ik toch staal verkies voor de 44GS kast, gevolgd door leder. Een verdienstelijke 3e plaats is er dan voor nato :grin:

Ik denk dat als jij dat denkt ik er verder niet over denk om daar iets van te denken.

1 like

dat is dan ook helemaal niet mijn bedoeling :slightly_smiling_face:.
Iedereen zijn eigen top-3

1 like

Mijn sociaal wenselijke antwoord zou nu ‘Precies!!’ moeten zijn maar de tyfus voor sociaal wenselijk.

Gewoon op nato dragen!!!

3 likes

Nato is voor een dagje leuk. Daarna weer terug op wat anders :smile:

1 like

Ik krijg regelmatig te horen dat ik een openminded karakter heb. Maar deze stap wil mijn hoofd toch niet nemen merk ik. Mijn pols dus ook niet :slightly_smiling_face:

1 like

Spring drive power reserve:

Op de voorkant en uitgesneden in de wijzerplaat, zorgt voor wat leven in de brouwerij.

Liever gedrukt op de wijzerplaat, dit oogt rustiger.
bdfb5b24919f6d46d7d3ee760392f50d

Liefst helemaal weg van de wijzerplaat en naar de achterkant.

• Voorkant en uitgesneden
  • Voorkant en gedrukt
  • Achterkant

0 stemmers

4 likes

Tja… :sunglasses:

9 likes

Die nieuwe camera is een goede aanschaf, je maakt er echt mooie foto’s mee! :ok_hand:

1 like

goede poll @Lume. Ik zou graag een springdrive willen kopen, maar het wijzertje vind ik lastig.
Gedrukt vind ik niet echt gs waardig, maar uitgesneden valt die teveel op…
Ik ben dus benieuwd naar de mening hier

2 likes

Dankje! :+1:

Ben ook benieuwd naar de uitslag van de poll…

1 like

Ik heb gestemd op voorkant en uitgesneden. Vooral omdat het opnieuw een opportuniteit voor GS is om zijn suprematie in hoogwaardige afwerking te tonen.

2 likes

Helemaal mee eens hoewel ik nieuwsgierig blijf hoe een blauwe croco zou passen bij dit horloge

1 like

IRL valt dat uitgesnedene niet echt op, op de donkere plaat in ieder geval. Ik vind het uitgesnedene als je het bestudeert wel heel fraai, zit veel detail in.

10 likes

Eens. Persoonlijk vind ik uitgesneden ook meer het gevoel geven dat er aandacht aan is besteed.
Maar de gedrukte vorm laat vaak de plaat iets meer in zijn waarde. We gaan nog maar eens kijken haha

1 like

Beetje een typisch kenmerk van de Springdrive, geen problemen mee, en liefst uitgesneden… :+1:

En nu lig ik in de markt voor een automaat.

6 likes

Beetje een typisch kenmerk van de Springdrive, geen problemen mee, en liefst uitgesneden… :+1:

En nu lig ik in de markt voor een automaat.

4 likes