Prachtige set. Draag ze in goede gezondheid!!
Is die Glashütte er nog wel?
Ik zou dat niet hebben. Dat zwart is prachtig en mooi contrasterend met de markers en wijzers.
Wat een prachtige horloges zeg. Topkwaliteit en dat is er aan te zien - maar dan zonder al te poenerig te worden. Niemand neemt aanstoot aan een Seiko. Ik heb wat euro’s beschikbaar voor een mooi horloge, maar met bijvoorbeeld een Rolex of Omega (die Globemasters zijn ook erg verleidelijk) om de pols kan ik niet met goed fatsoen aankomen bij personeel/collega’s, vrienden, vrijwilligerswerk, klanten… Met zo’n mooie GS kan je in stilte genieten van het meesterwerkje om je pols.
Ik ga komende tijd eens rondkijken naar een mooie Spring Drive. Tot er hier een om de pols hangt neem ik regelmatig een kijkje in dit draadje.
Nee, ik heb daar enorm over nagedacht, maar die is toch hiervoor vertrokken. Japanse Kunst boven Duitse Aristocratie. Avonden bomen over Japan, Japanse Cultuur en geschiedenis en GS boven één keer een paar minuten hetzelfde horloge dragen (even refererend aan de link met mijn vader in het NA topic van de GO). 
Wat is er mis met een Globemaster? Fijn dagelijks horloge is dat en iets minder “dressy” dan een GS.
Voor een mooi prijsje help ik je er wel van af 

Bijna 2 maanden, nog geen dag spijt gehad van de snowflake.
Al elke dag spijt gehad dat ik geen betere camera heb.
Zo frustrerend om die prachtige reflecties en details niet op beeld te krijgen.
Troost je, ook met een goede camera is het een crime. 
Overigens, indachtig de discussies over de oriëntatie van de schroefkronen.
Ze zijn wel consequent. Beide dichtgedraaid.
Waaw 
Hele gave nieuwe aanwinst. Welke referentie is dit? Ik ben jaloers 
Op de foto?
Dat is dus niet de nieuwe aanwinst. Dit is de SBGV005.
Op nato. 

Hoe vinkt de GMT de hokjes in vergelijking met de sbgx093?
Ik heb deze eerder ook wel overwogen. Vind m zelf dressier en minder tool (als je dat al mag zeggen bij GS).
Misschien ‘moet’ ie bij mij er ook nog bij 
Fantastisch die kastvorm. 
Tsja, vind ik lastig te zeggen. Het hele zwarte zwart van de SBGX in combinatie met het rood en de wat typische kastvorm is inderdaad meer toolish en vind ik daar wel erg mooi van.
De belangrijkste box die tikt is dat de SBGX093 wel lume heeft, maar alleen op de 12, 3, 6 en 9 én in dezelfde vorm/dikte.
In die zin is de GMT (met lume op alle indices) momenteel de enige wat meer all round GS, die voor mij voldoet aan mijn slechte-ogen-en-te-lui-om-een-grote-letter-wekker aan te schaffen. 
Lang verhaal kort. De GMT is inderdaad (veel) minder toolish, meer een all-rounder maar niet minder mooi. De SBGX093 is wel wat unieker.
De combi die ik nu heb, zal zijn dat de GMT mijn beater wordt/is waarbij ik (zakelijk) geen jasje hoef te dragen en voor vrije tijd. Geen tuin of zo, want dan doe ik toch mijn horloge af. Zwemmen moet wel kunnen. De SBGH zal van jasje tot (business) casual-met-een overhemmetje gaan, zeg maar en dan afwisselen.
Prachtig! Maar welk type is dit nu? En waar heb je hem vandaan?
Ah, het is de SBGH273 bij Paul vandaan! Mooie hoekig-kromme kast!
ps., wat was het ook alweer? De schoonheid van de perfectie vs de perfectie van de schoonheid? GS vs GO.