Klopt inderdaad. Het is één van de US-only Seasons serie. De Shubun (herfst).
Ik heb mijn citaat even opgezocht.
Volgens mij was het dit:
“bij GS zit de liefde voor het ambacht in de schoonheid van de perfectie.
Gevoelsmatig zit bij de GO de liefde voor het ambacht in de perfectie van de schoonheid.”
Na een tijd de GO gedragen te hebben, vind ik die inderdaad, zoals gezegd, wat meer Aristocratisch en (vergeef me de term, ik bedoel het niet in negatieve zin) elitairs hebben. De notabelen van de stad.
Terwijl GS meer zit in Gandalf de Witte (vermomd als Gandalf de Grijze) categorie
De prins in bedelaarskloffie, zeg maar. Gooi de jas uit en je ziet de pracht. Zoiets.
Het typeert al dat ik het niet weet te verwoorden wat GS dus doet.
Ik zie het alleen al aan deze SBGH. Gewoon binnen: mwah, zwart grijze plaat, beetje blauwzweem. Lichtstraal: Knal! Sunburst, blauwe kleurflard, sprankeling van indices en wijzers. En weer terug onder de mouw, een gewoon klokkie met een kastvorm en polijstwerk dat je weer een keer extra laat kijken.
Eerlijk gezegd draag ik de 005 ook het liefste op staal maar speciaal voor die enorme fanbase van ‘nato aan je chamapgnewijzerplaatklokkkie’ blijf ik het maar zo houden.
Schitterende aanwinst! Gefeliciteerd!
Ik heb hem ook om gehad en is fantastisch en draagt perfect! Alleen had en heb ik al een blauwe plaat… Vond zelf de lichtroze plaat erg mooi en nog in de collectie passen, maar dat horloge is titanium en dat vind ik, persoonlijk, wat minder…