Mooi hè? Het is echt lastig om de textuur van de wijzerplaat en het blauw van de secondenwijzer er mooi op te krijgen. Binnenkort maar eens met de DSLR En een 105mm macrolens proberen.
Ben benieuwd. Die GS-en krijg ik niet in volle glorie op de foto. Ik vind ze zelfs in de vitrine vaak niet uit de verf komen. Maar gelukkig om de pols wel!
Mooie foto: de textuur komt er veel minder geprocessed uit dan ik met mijn iPhone 8 voor elkaar krijg.
Met name het wegfilteren van de textuur op de wijzerplaat staat me tegen bij mijn iPhone 8. Zie het verschil met de foto van @purple300 van vandaag. Het is een wat oudere Nikon D600, we gaan het zien.
Kijk je uit dat de sneeuw niet smelt 
Ik heb mijn foto ook gemaakt met een i-Phone 8. Vanochtend las ik dat Daffie Snapseed gebruikt in plaats van de filters van de i-Phone 8. Dat heb ik nu ook gedaan.
Zegt natuurlijk nog steeds niks over de scherpte van de foto maar dat heeft toch met name te maken met licht en de zoomfunctie.
Met je iPhone vooral zo min mogelijk zoomen.
Terecht. Twee heel verschillende horloges. Beide prachtig.
Ik gebruik Camera+ en dan soms de macro mode. Snapseed ga ik ook eens proberen.
Ingewikkeld die iPhones. Nergens last van met mijn Nokia 7.1
De verwachting is dat deze over twee weken binnen is.
Bedankt @Fate_Amenable_To_Change @Zulu voor de aanvullende informatie
Druk en uit balans, bah. De totale anti-these van wat een GS moet zijn. Ik ben ook niet overtuigd van die interpretatie van de Seiko helmet-kast in deze setting, waarbij de lijn potentie heeft voor een sporthorloge.
Maar goed.
Gefeliciteerd man! Het is een enorm cool horloge.
Veel plezier er mee, alvast, we zien de NA tegmoet.
Ja…een minder mooi horloge. 
Is deze nieuw? Nog niet eerder gezien.

Iemand deze al gezien? Wat een lelijkerd!